• Ce nu vă convine să fiu sincer? Da ce preferaţi? Să fiu prefăcut, pe aici să scriu basme şi tot felul de chestii frumoase, să vorbesc civilizat când eu în viaţa reală sunt altcineva. Aşa vă convine? Cred că voi sunteţi încă la statutul de visători şi că totul o să fie bine şi că aveţi mulţi prieteni adevăraţi, etc. Frate e clar că nu prea ieşiţi pe afară. Ieşiţi la aer curat. Ştiu, ştiu chiar dacă această generaţie este acaparată mult de jocuri din ce în ce mai stupide, voi totuşi mai trebuie să ieşiţi din casă. Frate te joci, dar nu 24 din 24.  Învăţaţi să vă obijnuiţi cu realitatea şi cu adevărul mai ales pe blogul meu. Nu am chef să vă mint că lumea se va schimba şi că o să trăim toţi bine, nu vă mint că învăţăm cu un anumit scop, nu vă mint că se vor face străzi bune. Mda, poate mă înşel şi eu puţin, dar trecutul nu contează, viitorul nu îl ştie nimeni şi prezentul nu prea îl trăim. Frate trăiţi la maxim orice clipă, chiar dacă nu prea puteţi încercaţi să vă distraţi, că lumea aceasta se duce de râpă.
  • Când vă aud că nu mănânc aia că mă îngraşă ( mai nou şi băieţii zic asta ), nu beau alcool, nu fumez, nu beau cafea, nu mănânc aia că îmi face rău, etc. Bine, poate aveţi dreptate. Dar dacă e să luăm fiecare lucru în parte..să îl testăm dacă e bun sau rău, nu mai mâncăm şi bem nimic. Apa e poluată, mizerie este peste tot, de fapt ar trebuii să mâncăm diferite nu mai dacă avem mâinile curate. Haideţi să nu mai respirăm că oricum ne îmbolnăvim. Nu mai fiţi aşa idioţi. Credeţi că o să trăiţi 90 de ani ? Un copil din actuala generaţie dacă apucă 70 de ani o să fie minune. Depinde şi de organism, dar la câte porcării există în lumea asta acum..
  • Nu mai trăiţi cu gândul că sunteţi iubiţi şi că toată lumea vă înghite pentru că e invers. Parcă aţi fi orbi. Frate noi peste câţiva ani o să ajungem să ne mâncăm între noi. Ca fata aia care a fost mâncată de nişte băieţi. ( mi-a zis Elena azi )
  • Ce părere aveţi de noile legi din învăţământ ? Cele care vor fi din septembrie. V-au spus profesorii ?
Lasă un răspuns

