Pizde şi pizde

Posted: 13 Aprilie 2010 in băşini în cap, mama omida, pizde şi pizde, zdreanţă

  • Ce faci fată?
  • Nu am ţigări!
  • Da nu vrem ţigări..
  • Bine, da nu iau la muie.

Nu suport pizdele care sunt pizde. Ştiu, mă enervez degeaba. Eu sunt prost, dar vreau să-mi demonstraţi voi. Nu suport grupurile mari de pizde, nu suport pizdele deformate, nu suport pizdele de arată ca florile ( mda. pizdă=fată în acest moment de reculegere ). Nu suport să te văd cu ochelari pe făţău la 10 grade pe ploaie. Nu sport să-ţi văd mersu de futută’n cur. Ştiu nu-ţi place să ţi se zică târfă, numai în pat. Dar tu pe altele le faci curve. Nu ai fiţe, ai băşini şi put rău! zău! Te îmbraci de parcă ai fi mama Omida, mâncaţi-aş! Nu suport să-ţi văd mâinile de maimuţă, nu suport să te văd cum bagi în tine ca o balenă. Eşti grasă. Fapt pentru care mănânci mult! Stai pe forum, în căutare de pulă mai nou ai blog şi scriiii lucruri romantice rău. Sexul îţi lipseşte, dar muia nu! Nu îţi suport râsul de Scufiţă Roşie. Nu suport să mă uit la tine cum te lingi cu câinele tău. Nu suport să-ţi văd rezultatul lipsei de sport ( şunca fă! ) Eşti grasă şi te îmbraci strâmt. Dacă aş fi în locul tău nu aş ieşi din casă! Mi-aş pune o pungă pe cap şi m-aş duce la şcoală. Eşti urâtă şi slabă cât un saleu. Ai piciorul cât mâna mea. Prietenul tău fute scobitori. Eşti aşa de slabă că când mergi pe stradă te pot îndoi de la jumate. Eşti blană, zero! Eşti plasmă cum s-ar zice. Măsurile tale sunt – infinit, – infinit, – infinit. Când te urci pe cântar.. dacă ar avea gură săracul ar spune: ” da puteţi să vă cântăriţi acum „. Ştiu sunt nesimţit şi ţăran. Dar nu e vina mea că sunteţi panarame. Nu e vina mea că luaţi la muie. Nu e vina mea că când mă uit la tine vomit. Eşti proastă şi tu şti bine asta. Tu nu ai nicio vină, doar măta că te-a născut! Eşti doar o zdreanţă. Ai statusuri de dragoste, de căcat. Copiate de pe muie.com. Îţi faci poze din toate poziţiile, doar ca să te faci cunoscută. Ai 99999999 de comentarii şi ai o părere foarte bună despre tine.

Dacă vă simţiţi, nu uitaţi să puneţi punga în cap când ieşiţi afară.

Comentarii
  1. Vlad spune:

    Eşti o persoană deosebită, felicitări!
    Şi chiar mă miră că la o vârstă atât de fragedă reuşeşti să foloseşti cuvinte aşa profunde şi complexe. De ce nu scrii o carte?

  2. Dani spune:

    Mulţumesc pentru complimente!

    M-am gândit să scriu o carte, dar nu..încă nu.
    Nu ştiu, eu sunt sincer.
    Măcar de ai ştii la ce mă refer.
    Din păcate aştea sunt vremurile din ziua de azi. Şi trebuie tratate ca atare.
    Dute prin cluburi şi prin locuri destul de populate să vezi cum fac unele specimene. Şi după vorbim.

    • Vlad spune:

      Da, văd că nu m-am înşelat… De ironie ai auzit?.. Mă îndoiesc!
      Bine măcar că ai auzit de blog, păcat că ţi-ai făcut unul!

    • Dani spune:

      Off. Ştii doar că sunt în urmă cu noutăţile. Ironie ? Presupun că nu se mănâncă cu pâine.

      Dacă eşti atât de deştept. Îţi dădeai seama că ţi-am răspuns tot cu ironie, ironicule.

      Te bagi degeaba în treaba mea. Dacă tot zici că am o vârstă fragedă ar trebuii să-mi arăţi tu cum stă treaba, de ce nu e bine ce fac, etc. Dar văd că toţi vă lăudaţi cu vârsta voastră.

      Asta e atât mă duce capul. Dar tu nu ai de unde să ştii ce mi s-a întâmplat mie azi.

      Când vedeţi repede ceva care nu e la locul lui şi care nu vă place, repede un comentariu plin de cuvinte mari.

      Nu îţi place, poţi pur şi simplu să ieşi de pe blog.

    • Dani spune:

      P.S: Dialogul de la începtul postului.. chiar un prieten a vorbit cu o fată şi exact aşa au fost cuvintele puse în propoziţie.

      Dacă nu e ăsta adevărul despre fetele vai mama lor. Şi mă refer strict doar la curve, idioate, cele cu 5 clase, cele cu familie de la 15 ani, etc.
      Atunci spuneţi-mi voi adevărul.. făceţi-mă să-mi schimb părerea..

      Când o să aveţi motive bune să mă contraziceţi atunci să comentaţi. Şi poate o să-mi schimb părerea.

      Dar totuşi până atunci mai ieşiţi din casă..

  3. Adela spune:

    Buna! Data limita este 15 aprilie 2010.
    O seara buna!

  4. Dani spune:

    Ok. Mulţumesc pentru răspuns!
    O să te anunţ în prealabil.

  5. anonimous spune:

    ai putea scrie o carte, mai greu cu tiparitul 🙂
    you’re a mean blog machine :>

  6. Valy spune:

    Sa va fut an cur d curve

Lasă un răspuns

