• Prietenia dintre un băiat şi o fată. La sfârşitul unei relaţii fata sau băiatul vrea să rămâneţi prieteni. Sau cunoşti o fată sau un băiat şi mereu ai fost prieten bun cu ea, prieten bun cu el. Părerea mea e că aşa ceva nu există. Mi se pare o prostie. După o relaţie nu are cum să meargă aşa bine prietenia între voi. Nu va mai fi la fel. Să zicem că o să meargă după şi o să fie cei mai buni prieteni, dar după ceva timp tot nu o să meargă. Dacă eşti prieten bun cu o persoană de sex opus mult timp, e imposibil să nu te îndrăgosteşti de ea. Pentru că deja cu timpul dacă eşti prieten/ă foarte bun/ă ştii totul despre el. Decât te uiţi la el şi ştii ce are. După ceva timp aceste lucuri plus sentimentele se transformă în iubire. Că până la urmă iubirea asta înseamnă nu? Să-l iubeşti mai mult decât pe tine, să o iubeşti mai mult decât pe tine. După mult timp fiecare o să tot clacheze. Unul dintre voi tot o să se sature să aibă grijă de celălalt. O să se sature să-i tot povesteşti despre iubite sau iubiţi tot timpul, moment în care, ea, el ţine enorm la tine. După ceva timp amândoi o să realizaţi că vă iubiţi mult. Eu unul de mult timp am evitat acest lucru fără să-mi dau seama, fiindcă ori eram supărat pe fete ori îmi era ruşine să vorbesc cu ele după ce le-am făcut. Dar de curând am tot încercat să explic acest lucru, dar nimeni nu mă înţelege până nu păţeşte aşa ceva. Un exemplu bun este în filmul ” Sex Drive „.
  • Despre fete – part 5. Nu ştiu dacă aţi observat cât de diabolice şi de şirete sunt fetele. Mai sunt unele care umblă în grupuri de câte 3-4-5 şi sunt de nedespărţit. Desigur că trebuie să existe şi o şefă a grupului, care este cea mai mare scârbă. Toate se mint între ele. Doar ca să meargă prietenia. Şi ca să ajungă cât mai populare în şcoala din care sunt sau într-un grup mai mare de prieteni fac aproape orice. La suprafaţă sunt cele mai prefăcute şi cele mai bune prietene. Dar adevărata bătaie se dă pe la spate. Bârfa şi minciuna sunt cele mai bune arme. Sunt fetele care spun ” îmi place cămaşa ta, de unde ai luat-o ? „, ” îmi place fusta ta Andreea, e super ! „, etc. Dar după rostesc în gând că e cea mai oribilă şi cea mai penibilă fustă pe care a văzut-o.
Comentarii
  1. kido13 spune:

    „Despre fete – part. 5”.. e complet adevarat
    Am facut si eu parte dintr-un grup de genu` acum 2 ani si stiu cum sta treaba. Nu va doresc
    Chestia e urmatoarea..atunci cand esti in grup..fetele alea si-ar da orice pt tine..dar din momentul cand ai iesit..esti cel mai mare dusman al lor pentru ca le stii toate secretele 😉 si uite asa incepe o lupta care probabil nu se va termina vreodata…
    Si faza cu „fusta”..”vai draga ce cercei frumosi ai:X” si peste o luna [dupa iesirea din grup] daca te vad cu cerceii aia iti zic ca sunt hidosi :)) ..si asta credeau si cand „umblai” cu ele insa..nu ziceau pentru ca incercau oarecum sa protejeze relatia..O relatie care se hranea cu minciuni bineinteles 😉
    Stiu cum e..

  2. Dani spune:

    Da e şi faza când eşti în grup şi după ce ieşi.
    Dar..
    Eu ziceam şi aşa în general. Toate din grup cum se comportă cu ceilaţi, în cazul în care ele sunt cele mai populare.

  3. PushiT spune:

    Ba ce haine de cacat ti-ai luat

  4. kido13 spune:

    Da stiu:P..dar te-am completat..:-” din experienta personala:D

    PushiT ce legatura au hainele?..scz nu-mi dau seama acum:|…daca au vreo legatura..:-??

  5. Dani spune:

    Comentează şi el..

Lasă un răspuns

