Vreau să lămuresc câteva lucruri.

  • Nu sunt dependent de blog. Ce se vede aşa tare? Să ştiţi că tot timpul mă gândesc la el. Dacă postez des, asta nu înseamnă că stau toată ziua pe el, etc. 2-3 posturi pe zi îmi iau nici 30 de minute. Dacă voi nu aveţi inspiraţie şi nu aveţi ce scrie nu trebuie să îmi ziceţi că nu am viaţă socială. Nu mai zic că prietenii mă cunosc bine, etc. O să vă demonstrez de fiecare dată. Eu sunt un om care pierde foarte mult timp pe afară şi puţin la calculator.
  • Acest blog a fost şi va fi un BLOG PERSONAL. Scriu ce îmi trece prin cap. Ştiu poate nu vă place, dar asta e gândirea mea uneori şi acesta e stilul meu. Nu sunt eu mare scriitor, nu le am nici cu gramatica. Dar mă mulţumesc doar că totul e scris de mine. Nu mă inspir de la nimeni. De aceea nici nu mă uit pe alte bloguri. Eu aşa o să fiu mereu. Bloggeri care au ajuns mari.. scriu doar de politicieni, de cât de căcat e România,  de ce a apărut nou, etc. Eu nu o să ajung să scriu aşa ceva. Că mai sunt excepţii atunci înseamnă că m-am enervat rău de tot.
  • Nu mă mai iau de nimeni. Puteţi să faceţi ce vreţi, că nu rezolv nimic, pentru că e greu să lupt impotriva majorităţii.
  • Când mă simt de căcat scriu despre lucruri triste sau mai puţin frumoase. Când sunt fericit scriu despre ceva vesel. Nu e normal ? Voi când sunteţi supăraţi, râdeţi ?
  • E ultimul post care este de acest gen. Post în care dau explicaţii. De mâine credeţi ce vreţi..

În această seară recomand:

Lasă un răspuns

