1. Banii aduc fericirea ?
  2. Dragostea adevărată există ?
  3. De ce oamenii buni se duc mai devreme ?
  4. Legile sunt făcute ca să fie încălcate ?
  5. De ce lumea e învidioasă ?
  6. Dragostea e simplă ?
  7. Vrei să pari ceea ce nu eşti ?
  8. Care variantă o alegi: – să fi cel mai bun sau să încerci să fi cât de bun poţi ?

–––––––––––––––––––––––––––––––––––

  1. Cine spune că banii nu aduc fericirea e un mare mincinos. Chiar dacă sentimentul de fericire nu e deplin, tot eşti cât de cât fericit. Cum poate un om de trăieşte pe stradă să spună că e fericit. Îl înţeleg că e fericit fiindcă se putea şi mai rău, dar totuşi. În ziua de azi dacă nu ai bani, nu poţi face mai nimic. Ce nu e aşa ? Te poţi distra şi fără bani, dar e mai greu.
  2. Eu unul nu zic că există. În momentul actual, după cum mă simt, prin câte am trecut eu unul nu zic că există. Am o bănuială că mă înşel, dar părerea mea în acest moment este alta. Mereu trebuie să intervină câte ceva. E imposibil să nu renunţe unu odată şi odată. Cei care aţi reuşit să aveţi o relaţie de lungă durată şi care încă este ca la început.. aveţi respectul meu! Felicitări din partea mea! Eu unul pe cele care le-am iubit cu adevărat şi-au bătut joc de mine. Cele care au ţinut la mine enorm, mi-am bătut eu joc de ele. ( bătut joc în sensul că nu îmi păsa ).
  3. În principu oamenii buni se duc mai devreme. De ce oare ? Fiindcă dacă devii din ce în ce mai bun şi mai cunoscut.. alţi oameni care îţi sunt inferiori încearcă prin tot felul de metode să te obosească, să te enerveze, să te omoare. Dacă tot eşti stresat şi huiduit de toată lumea, chiar dacă tu ai dreptate şi ei fac asta doar ca să te doboare, tu până la urmă cedezi.
  4. Majoritatea zic că legile sunt făcute să fie încălcate. Mda, se pare că unii nu ştiu decât câteva legi. Ce dacă mergi 5km cu 100km/h şi tu ai voie cu 60km/h. Ai încălcat o lege şi te crezi mare? Da frate, din păcate mulţi fac asta. Eu corectez propoziţia după cum zic eu că e corect. Legile minore sunt făcute ca să fie încălcate. Dacă nu ar exista legi, ar fi haos total. Haideţi să ne batem pe stradă, că oricum poliţia ne dă amendă pentru tulburarea liniştii, etc.
  5. Citiţi punctul 3. Un om devine învidios, gelos atunci când se crede inferior.
  6. Da. Dragostea e foarte simplă. Doar oamenii când se iubesc o complică. Mereu trebuie să impună femeia sau bărbatul câte o regulă. Mereu intervine ceva. Important este să treci prin momentele grele.
  7. Eu zic că mulţi oameni par ceea ce nu sunt. Aici nu vorbesc despre impresii greşite. E vorba că cineva din cauza prietenilor, părinţilor, etc vrea să pară altcineva. Poate tu eşti un maniac, un nebun, etc. Dar din cauza părinţiilor nu poţi să arăţi acest lucru. Sau faci anumite lucruri ca să nu îţi dezamăgeşti prietenii. Ei zic.. ce bă eşti fraier ? Nu ai curaj ? Alţii fac nişte lucruri doar ca să impresioneze. Alţii sunt foarte talentaţi, sunt bogaţi, sunt cunoscuţi, dar nu fac cunoscut acest lucru, doar ca să nu creadă lumea că eşti aşa şi aşa. Pentru că lumea vorbeşte mult şi prost. Şi e greu când eşti impotriva tuturor.
  8. E vreo diferenţă între a fi cel mai bun şi a fi cât de bun poţi tu ?

Puteţi să mă contraziceţi, dar cu argumente la fiecare întrebare. Puteţi să vă daţi cu părerea.

Comentarii
  1. boredstefania spune:

    1.Nu vreau sa par materialista,dar sunteti niste mincinosi imputiti daca spuneti ca nu v`ar trece toti fiorii posibil, cand vezi o hartie de 1 milion sau mai multe?Fara bani esti un nimeni,esit un ultim ratat.TOT,absolut totuse leaga de bani,pana si cel mai mic viciu,pana si cea mai mica dorinta.Cu timpu ,cred ca fiecare invatam,ca nu conteaza banii,conteaza ceea ce ai in suflet,si e important sa stii ca ce ai mai bun nu costa nimic.
    Nimeni Altu-Pun pariu:D

  2. boredstefania spune:

    Ma pis pe ea de dragoste,ma pis.E un cacat.Si da,cred ca exista,dar nu suntem cababili sa o gasim.

  3. boredstefania spune:

    Mereu …se duc mai devreme.
    Da,mereu au fost.
    Dragostea,nu e simpla?
    MEREU vrem s parem ceea ce nu suntem…
    Sa fiu eu:)

  4. Dani spune:

    Cam dur. :))

    Mi-a plăcut ce ai zis de dragoste, eh aşa vorbim.. până ni se întâmplă şi nouă. Că şi mie îmi venea să vărs nişte înjurături pe aici, dar nu e frumos.

    Da important e ce ai în suflet, dar deocamdată nu prea contează. Sunt foarte puţini care pun preţ pe altceva..decât bani.

  5. Claudia spune:

    Intrebarea e „să fi cel mai bun sau să încerci să fi cât de bun poţi ?” , adica a alege intre a fi bun din prima sau a incerca sa demonstrezi semenilor tai cat de bun poti fi. Citeste ca lumea.
    @ stefi: acum 2 ani ziceaica dragostea exista. Suntem copii, de ce ne punem intrebari care nu isi au rostul?
    in loc sa intrebi : de ce alegeti o pereche de jeansi de la LEVI’s in loc de una din Sucpi, tu intrebi de ce mor oamenii buni. Hey, treziti-va! Aveti 16 ani. Toti am trecut prin multi, mai bune sau mai rele, dar nu trebuie sa ne intunecam mintea cu toate. Alegeti ce e frumos in viata, mai ales la varsta asta! De ce nu intrebi cum ne distram cand ne imbatam? Uite, Stefi ar fi buna sa-ti raspunda la asta. Sunt mii de intrebari mai potrivite pentru tine, pentru noi, decat astea.
    Te intrebi de ce nu le convine tuturor ce scrii tu. Uite!

  6. Dani spune:

    Din câte ştiu e blog personal.
    Nu scriu despre ce vrea toată lumea.
    Nu scriu despre ce scriu toţi bloggeri.
    Nu vreau să mă pupe nimeni în cur.
    Eu doar îmi spun părerile.

    La ultima întrebare nu ai înţeles. E vorba de altceva..

    Îmi pun întrebări pentru că e dreptul meu. Sunt treaz.
    Cât despre faza cu Sucpi şi Levi’s.. scriu nişte fetişcane. Îţi dau linkurile dacă vrei să vezi bloguri de modă.

    Am mai spus şi o spun.
    1. E blogul meu, scriu ce vreau pe el.
    2. Nu vă place, nu îl vizitaţi.

  7. PushiT spune:

    Hai sa-ti raspund si eu 🙂

    1. Pai depinde in ce situatie. Cand esti fript de sete si nu ai de unde sa iei apa decat de la magazin cand pui mana pe bani sa o cumperi esti chiar fericit. Dar pe de alta parte o iesire in parc cu o fata frumoasa nu te costa nimic. Sunt fel si fel de situatii, banii aduc fericirea, dar cu anumite limite.

    2. Da. Nu dau exemple si nici nu explic. Daca nu exista la o persoana nu inseamna ca nu exista la nimeni. Si amintit-va ca si parintii va iubesc, nu doar gagica a noua.

    3. Aici nu stiu ce sa zic….poate pentru ca sunt buni cu toti si unii isi bat joc si profita

    4. Incalcate 50%-50% Respectate

    5. Intotdeauna daca X are un lucru identic cu Y lui X o sa i se para ca al lui e ori mai prost, ori mai bun, niciodata la fel. Iar in primul caz apare invidia. Nu stiu daca intelegi la ce ma refer cu asta…

    6. Poate printre cele mai simple chestii, cine o complica nu iubeste.

    7. Eu ? Da, uneori trebuie sa fac asta sa ajung unde am nevoie, dar cu prietenii nu, niciodata.

  8. Dani spune:

    Şi 8 boss ? 🙂

  9. Elena spune:

    Sunt de parere ca cele doua sintagme,si anume,”a fi cel mai bun” si „a fi cat de bun poti tu”se diferentiaza intr-o oarecare masura.A fi cel mai bun,inseamna,uneori a face mai mult decat poti tu,a te dedica mai mult decat intru-totul.. .A fi cat de bun poti inseamna a limita totul la puterile tale.Asta cred eu.:D
    Drafostea chiar exista.Dar unii oameni confunda dragostea cu placerea.Este cu totul diferit!!!A placea un om nu inseamna si a il iubi.A iubi pe cineva este acea senzatie de plutire,acele momente in care zaresti persoana draga si ti se inmoaie picioarele,acele momente in care iti propui din tot sufletul sa spui nu,si spui da,fara voia ta.Chiar exista,crede-ma!Dar sunt diferite tipuri de dragoste:este dragostea fata de parinti,fata de prieteni,fata de iubit.. nu poti sa ii iubesti pe toti in mod egal.
    St de parere ca „oamenii buni se duc repede”pt ca,acolo,sus,este mai bine.Ei chiar merita asta.De ce sa stea printre oameni care ii fac sa sufere?Doamne-doamne ii alege si ii trimite acolo,cu cauze inexplicabile,nestiind ca prin tot ceea ce face,nu face decat sa ii faca pe alti oameni sa sufere.
    Legi.. hmm,nu e chiar asa!Legea este strans legata de sentimentul de frica,indatorire.Incalcarea unei legi,de cele mai multe ori,duce la „a da”:bani,poate chiar si viata ta.
    Atat am avut de spus in legatura cu postul tau.:D

  10. Dani spune:

    Bine Elena. Ai înţeles! La asta făceam referire!

    Da, ziceam de dragostea..( băiat-fată ). Nici nu se pune problema de dragoste de părinţi şi dragoste de prieteni. Aia care nu ţin la câteva persoane nu sunt oameni, sunt monştrii.

    Ai dreptate..

  11. PushiT spune:

    La 8 nu ma ba nea’ sheriff

    @Elena: La ce zisasi tu as putea sa spun ca dragostea e atunci cand strangi din buci si totusi iese un cacatel pe acolo :)) Sau asa interpretez eu la ora asta

  12. Dani spune:

    :))))) bă da urât vorbeşti.

    Dragostea e dragoste. Iubiţi şi veţi fi iubiţi!

  13. PushiT spune:

    Aici mintitsi, ca nu e intotdeauna reciproca

  14. Dani spune:

    Nu mai spune la nimeni! shh!!! :))

Lasă un răspuns

