Azi dimineaţă bătea unu disperat în uşă. Mă ridic din pat, mă scarpin la coaie şi merg să văd cine e la uşă. Deschid uşa, când un pitic zburător ghiorţăia de zor. Bla bla bla bla bla bla bla.. a terminat tot ce avea de zis. Eu îi zic somnoros dăten’ pula mea şi trântesc uşa brusc. Mă pun în pat şi deodată mă trezesc cu o gorilă lângă mine. Gorila începe să-şi mănânce unghiiiilleee de la picioare. Nervos iau gorila o dau jos din pat după care, o iau la pumni. După 3000 de ani obosisem şi îi dau un şut de o arunc  pe Pluto. Mă calmez şi mă duc la baie. Deschid uşa, pac, pac!.. văd o cameră plină de scobitori. Închid uşa, după iar o deschid şi văd un mare nimic. Da prea penală povestea, dar totuşi plec în bucătărie şi ajung pe Oblemenco. Mă întorc înapoi şi mă duc în camera mea. Sună telefonul! ţâââârrr! a,e,pi,em anonim.. răspund da cine e? şi pula mea.. era Andrei. Hai să mergem la o bere.. eu bine mă.. stăi să mă îmbrac. Ştiu e plictisitor să citeşti aşa ceva. Şi în 5 ore sunt gata. Cobor jos.. şi în faţa blocului Andrei mă aştepta cu Slr-u. Plecăm, şi, facem. 10 minute până în Elveţia. Băgăm repede o bere şi când mă duc la Andrei.. sun la uşă, nimic, pula. Intru prin spate, ajung la el în cameră şi ţip la el ” bă trezeşte-te !! „. Andrei speriat ce e bă?? Unde plecă blonda? Eu.. bă era doar un vis. Întră o bufniţă pe geam şi îi smulge ochiul drept. Sun repede la ambulanţă când..

Va urma..

Comentarii
  1. Mady spune:

    Sun repede la ambulanţă când…. M-am trezit din somn!:))

  2. Dani spune:

    Nu.. mai e mult din poveste..
    Urmeaza partea a 2-a si a 3-a

  3. PushiT spune:

    Pai si eu cu S5u ?

  4. Dani spune:

    Eu zisei că urmează partea a 2-a şi a 3-a..
    Aşteptaţi..

  5. Andrei spune:

    De cand vreau sa ma visez si eu intr-un SLR si nici pana in ziua de azi nu am reusit asa ca ce sa ma mai astept de la realitate :)))))

  6. Dani spune:

    Dacia nu ne place.. :))

  7. Andrei spune:

    Sincer eu m-as multumi cu un Logan 😀

Lasă un răspuns

