Salut! Să mă sugi!

Posted: 8 Aprilie 2010 in km/h, pistol, salut! să mă sugi!, ţăndări
Etichete:, , , , , , , , , , ,

Vreau să vă calc pe cap până se face ţăndări. Azi mă plimbam prin parcul mare şi de 3 ori mi se întâmplă aceaşi fază. Aveam viteză, undeva la 25-30km/h şi din faţă un grup cu 4-5 pizde şi un căcăţoi. Şi pizda care se ţinea de mână cu mândrul.. întinde piciorul să dea în mine. Alta să dea cu mâna şi alta tot cu piciorul, dar cu o flegmă de la mine pe piciorul ei, plus schimb de înjurături. Pula mea, nu gândiţi când faceţi anumite lucruri. Căcat.. la viteza aia.. decât mă atingi puţin şi mă fac praf. Şi după daţi vina tot pe mine că nu am avut grijă. Să mor io, aşa când sunteţi în grup sunteţi tari în gură şi plini de fiţe. Dar când sunteţi singuri şi singure.. sugeţi pula! Voi nu sunteţi oameni, sunteţi nişte animale. Şi care e treaba? Nu vă plac bicicletele? Asta din cauza că ori nu vă permiteţi, ori că nu ştiţi să mergeţi pe ele. Nici nu ştiţi cu ce se mănâncă ciclismul şi vă băgaţi în seamă degeaba. Cum ştiu pizdele să ia la muie, aşa ştiu şi eu săracul de mine să merg pe bicicletă. Voi ce hobby aveţi? În afară de muie, telenovele, manele şi nimic? Nu ştiţi să faceţi nimic. Din cauza voastră vreau să mor, ca să nu mai vomit când mă uit la voi. Aveţi noroc că nu sunt eu Dumnezeu că era vai de voi. Apropo, de mâine, umblu cu pistolu la mine că nu mai merge cu frumosul. (ps: pistol cu apă )

Comentarii
  1. PushiT spune:

    Iei un pistol cu apa si in loc de apa pui fiole din alea din Mercur. Dupa ce stropesti o pizduce cu aia se invata minte. O sa se uite toata lumea stramb la ea pana ajunge acasa

  2. kido13 spune:

    /:)
    In parc..pe velodrom sau pe alee?
    Daca era pe velodrom ..da,ai cea mai mare dreptate
    Dar daca era pe alee..nu iti dau dreptate pentru ca nu te pune nimeni sa mergi cu viteza aia pe acolo :p dar bineinteles ca nici ei/ele nu ar trebui sa fie atat de nesimtiti..
    Pe mine totusi nu ma mai mira nimic pt. ca suntem in Romania Danny ;)!

  3. Dani spune:

    Faza asta cu românia deja e penibilă..

    Nu era faza de viteză, era de gestul lor.
    Îţi dau o bicicletă şi să-ţi intind eu un picior.. şi să vezi cum e.
    Sunt obişnuit.. asta e.

Lasă un răspuns

