O să scriu despre subiectele de la ” Chestia de sâmbătă „

  • Un om frumos în viziunea mea este sociabil, curat, bine educat, respectuos, glumeţ, zâmbitor mai tot timpul. Aşa la general vine vorba. Dar fiecare e frumos în felul lui. Trebuie să fi şi nervos uneori, trebuie să mai şi înjuri, trebuie să preţuim timpul.
  • ” Prieteni ” reprezintă o mare parte din viaţa mea. Fără ei ce m-aş face? E bine atunci când ai pe cine să te bazezi şi în cine să ai încredere. Ei învaţă lucruri noi de la tine şi tu înveţi de la ei. Cu trecerea timpului îi cunoşti mai bine şi ei te cunosc mai bine. Există şi prieteni adevăraţi, dar şi prieteni falşi. Mai e o vorbă ” Fereşte-mă Doamne de prieteni că de duşmani mă feresc singur „. Aveţi grijă cu cine vă împrieteniţi.
  • De Google a auzit toată lumea. E folositor dar şi prost. Pe mine mă enervează destul de des.
  • Gorgonzolla.. aşa o să-i pun numele la prima mea fată.
  • De gay ce să vă zic. Unii zic că eşti poponar, gay, ” pe invers „, etc. Eu sper să rezolve ceva cu gay-ii aştea.. nu am nimic cu ei, fiecare face ce vrea cu viaţa lui. În schimb nişte fete ” pe invers ” nu mă deranjează. :))
  • Beţiile sunt tari. Important este să mănânci bine înainte să bei mult. Şi nu trebuie să amesteci băuturile. Să nu bei bere+vin+lichior+vişinată+whisky. E tare la început. Te simţi bine, râzi din orice, dar după când îţi vine mahmureala nu mai este aşa amuzant.
Comentarii
  1. PushiT spune:

    Bere + Unirea = Me fucked up

  2. anonimous spune:

    hohooo fete pe invers rule

    o sa fie betie la blog meet? :-” :))))

  3. Dani spune:

    Dacă vrei să bem, bem!

  4. anonimous spune:

    daca ne dau, ca ultima data :-j

  5. anonimous spune:

    si eu am, doar ca e suspendat si il iau peste 8 luni asa :-„

    • Dani spune:

      Eu îi arăt linia roşie de pe buletin atâta tot.

      Apropo.. cei care veniţi la meet, mai veniţi cu prieteni, prietene.. să fim mai mulţi!!

Lasă un răspuns

