Blog meet. Prima întâlnire pe 2010

Posted: 31 Martie 2010 in blog meet, Blog meet. Prima întâlnire pe 2010, prima întâlnire pe 2010

Joi - 8 Aprilie - 2010 

Poate veni oricine. Nu trebuie să fi blogger sau mai ştiu eu ce. E întâlnirea vizitatorilor a acestui blog. Mai multe detalii vă dau pe parcurs. Desigur o să fie suprize pe parcurs dacă ne strângem mulţi. Dar aşa dacă vin 2-3 nu are rost.

Deci rămâne pe 8 ca să aveţi timp. Ora o stabilim, eu zic, undeva după-masa. După ora 16.00 p.m. Locaţia: Craiova, Club Cafe Elements. Sau dacă ştiţi voi alt club unde să aibă loc multe persoane să fie o atmosferă plăcută şi să fie lumină.

Dacă vreţi să veniţi îmi găsiţi datele de contact la pagina ” Dani „. Sau lăsaţi aici comentarii.

Comentarii
  1. PushiT spune:

    Vom organiza si concursuri cu premii

  2. anonimous spune:

    si in havana am putea :-??

  3. dy0studio spune:

    În Havana dacă e ne întâlnim la CraiovaForum Spring Meet.. pe 10 aprilie.

  4. anonimous spune:

    a da chiar :))
    intentionezi sa mergi?

  5. Lizo spune:

    Vruiam sa iti zic quitare , dar daca ai precizat lumina =)))
    Pot sa vin si eu ;;) ?

Lasă un răspuns

