Despre femei – part 2

Posted: 29 Martie 2010 in despre femei part 2, inel de logodnă, laptop, lucruri despre femei, machiaj, păr ciufulit

Câteva lucruri care m-au faşcinat la femei ( unele lucruri le-am remarcat în filme şi altele pe viu )

  • Felul cum arată o femeie dimineaţa, imediat, după ce s-a trezit. Părul ciufulit e adorabil. Fără machiaj, fără cercei, fără nimic. Simplu şi original e cel mai bine. Sau ca sloganul meu: simpla lor complexitate. Defapt arată simplu, dar este foarte complex.
  • Felul cum scriu la laptop. Tastează altfel decât un bărbat. Apasă pe butoane atât de delicat.
  • După câteva zile de logodnă, bărbatul nu mai vrea, renunţă pur şi simplu. Se duce la ea şi îi spune că s-a terminat şi că vrea inelul înapoi. Aici am remarcat felul în care femeia aruncă inelul pe jos, după care, pleacă şi începe să plângă.
  • Felul în care te priveşte o femeie când încerci să-i explici ceva. Parcă se uită prin tine au aşa o privire ” ucigaşă  „.
Comentarii
  1. PushiT spune:

    Un rau necesar

    Logodna se zice ba

  2. kido13 spune:

    Uite…de asta zic eu ca esti special…unii pur si simplu nu stiu sa acorde atentie lucrurilor astora marunte ;)…tu stii..si ma bucura faptul ca mai sunt si oameni de genu` :*
    Take care :* >:D<

  3. dy0studio spune:

    Am remarcat mult mai multe.. neah pt unii contează pentru alţii nu.

  4. kido13 spune:

    Te referi ca , conteaza lucrurile astea mici sau conteaza ca stii sa le observi si sa tii cont de ele? 😀

  5. dy0studio spune:

    Făceam referire.. că foarte puţini observă cum zici tu ” că sunt diferit „.
    Şi că pentru unele fete nu contează.. că remarc asta.. pentru altele nu..

  6. kido13 spune:

    :-?? nu stiu..eu am observat si sunt ocnvinsa de asta;)..si oricum pentru mine conteaza..

  7. kido13 spune:

    Convinsa*

  8. boredstefania spune:

    nu,cu prima nu sunt de acord.:)si nu o sa fiu niciodata.restu` imi plac,mult:D

  9. kido13 spune:

    Eu sunt de acord si cu prima..tot timpul mi-a placut sa fiu naturala…si imi shade bine ciufulita :”> :))
    Stiu sunt modesta…:))

  10. PushiT spune:

    Incepe sa puta pe aici…

    De la ce o fi ?

  11. mzy5 spune:

    :))
    Miroase a tastatura incinsa. :>

Lasă un răspuns

