Acum este 2.18 a.m. Doar ce am ajuns de la Bucale. Sunt foarte obosit şi trist. Ziua a început cu o veste proastă de la Andrei, cum că bicicleta la care am lucrat 2 zile şi ceva.. are iar probleme după care să i se rupă lanţul. După pe velodrom un accident făcut de Mihai şi un roller. Mihai e la spital, urmează să fie operat la umăr. Totul numai din cauza rolleru-lui. După care în drum spre Bucureşti să văd maşina unui bun prieten în şanţ făcută ţăndări. L-am sunat, canci, am sunat-o pe prietena lui, care desigur mi-a spus că David a murit din cauză că un idiot a intrat în el. Deci am o stare de căcat, iar mi s-au întâmplat numai lucruri nasoale rău de tot. Aşadar să scriu despre subiectele de la ” Chestia de sâmbătă „.

  • Singurul lucru care îmi place la o vacă este, cum, rumegă.
  • În această vacanţă o să am mult de muncă, deci nu o să fie o vacanţă propriu-zisă.
  • Ce mai jucam când eram mici ” victorie „. Mda. Cuvântul ” victorie ” este greu de înţeles. Oricum ai mult de muncit până să obţii o victorie.
  • Tot ce au fetele mi se pare frumos. Aşa mă impresionează cel mai mult zâmbetul, privirea, râsul, părul, ochii, vocea.
  • Încrederea de sine înseamnă aprecierea şi valorizarea propriei persoane. Mai exact a avea o atitudine pozitivă. Noi ne controlăm propria viaţă şi suntem în stare să facem tot ceea ce ne dorim.
  • Aparenţele deobicei înşeală, dar şi prima părere contează. Depinde de persoană, depinde cât de încăpăţânată e. Depinde de multe chestii.
  • Domul ” profesore ” Ceapraz de limba şi literatura logică.. este idolul meu în viaţă.
  • Prietenii adevăraţi mi număr pe degete. Prieteni falşi am avut, am şi o să am. Dar niciodată nu o să mai profite de mine. Dacă vă dau flirt cu indiferenţă.. vă daţi şi voi seama ce sentiment am pentru voi. Prietenia mea nu o mai dăruiesc oricui.
  • Despre biciclete nu vreau să vorbesc. Mai ales că imaginea de azi..îmi tot stă în minte! Mihai să te faci bine frate!
Comentarii
  1. kido13 spune:

    😐 Imi pare rau pt. tot ce ti se intampla Danny…sper sa auzim de bine de acum in colo..
    Mihai cum mai e? 😐

  2. dy0studio spune:

    Sper şi eu. O iau tot în jos.

    Mihai e bine. A făcut operaţie şi i-au pus şi ghips. Buza e cusută.. şi dintele e spart. Acum e acasă.. îl vizităm.. e bine.. 3 luni stă pe bară.

  3. kido13 spune:

    Pfff cand vorbesti cu el..”insanatosire grabnica” de la mine..chiar daca nu il cunosc decat din filmele/pozele puse de tine…si din ce mi-ai mai povestit tu…oricum imi pare rau pentru el..nu cred ca merita sa i se intample..pare foarte de treaba..
    Cat despre „o iau in jos”…nu e asa.Fiecare are momente mai proaste..fi optimist si nu uita sa contezi pe cine te intelege ;)…si app de asta..nu am mai vorbit de ceva timp
    Ai grija de tine cretzule :*

  4. dy0studio spune:

    Am grijă ! Îi urez.. o să trec zilnic pe la el. Nu-l las. E unul dintre puţinii mei prieteni buni.

    Asta e.. bine că nu a fost mai rău.

Lasă un răspuns

