Lucruri noi despre mine!

Posted: 28 Martie 2010 in blogger peste noapte, educaţie proastă, lucruri noi despre mine, mare blogger, plictiseală

Aşa zis AlexsaysRo.. vă spune lucruri noi despre mine. În acest post spune multe cuvinte grele.

  • Deci eu mi-am făcut blogul peste noapte.
  • Deci am zis mereu că sunt cel mai mare blogger.
  • Sunt un amărât care suferă de el însăşi.
  • El zice că nu îmi fac publicitate, dar mă are la blog roll.
  • Eu mi-am făcut blog din plictiseală.
  • Mă cred prea important din cauza vizitatorilor mulţi.
  • Mă întreb oare dacă eu sunt blogger de căcat, oare, cei care copiază şi cei care fac publicitate numai la filme.. ăia ce bloggeri sunt?
  • Nu îl deranjează că îl înjur, dar a scris un post de toată frumuseţea.. nu mai din cauză că nu îl deranjează ce fac eu.
  • Am primit o educaţie foarte proastă de la părinţi. Ia să comenteze cei care mă cunosc bine.. şi să spună.. ce educaţie am avut.
  • Deci eu dacă sunt supărat şi nervos şi înjur pe cineva înseamnă că nu accept adevărul.
  • Mersi pentru urare Alexuţu !

Am făcut şi eu acest post ca să termin odată. Deci promit că nu vă mai zic nimic, niciodată. O să mă abţin să vă înjur că o luaţi prea în serios, la fel ca şi viaţa. Ştiu, sunt blogger amator, sunt de căcat, dar din păcate nu toţi au aceiaşi părere. Dacă tu caracterizezi un om după cum scrie pe un amărât de blog.. şi zici că e aşa şi aşa.. înseamnă că ai o problemă mare. În loc să te uiţi la tine ce faci, cum vorbeşti..îi arăţi pe ceilalţi cu degetul. Am terminat subiectul. Poţi să scrii ce vrei pe mine nu mă deranjează, ţi-am răspuns ca să vadă şi ceilalţi părerea altora despre mine şi plus alte multe idei pe care ei o să le înţeleagă.

Eu sunt blogger cam din 2007-2008 şi tu eşti din 14.12.2009. Dacă eu sunt blogger peste noapte şi începător, tu cum eşti ?

Eu îţi fac reclamă pentru că nu o să ai multe vizite de la un blog amărât.

Comentarii
  1. PushiT spune:

    Chestiile care le faci la nervi, sau modul in care reactionezi cand cineva te ia peste picior nu sunt justificate de educatia pe care o ai, ci de starea de spirit din acel moment. Unii cand se enerveaza isi musca limba, altii strang din dinti, altii impusca oameni, si tu, ca si multe alte persoane injuri. Asta denota o proasta eduxatie ? Eu n-as zice…
    Alex, daca te deranjeaza atat de mult, de ce nu il ignori pur si simplu ? Crezi ca persoanele gen Nikita au ajuns vedete pentru ca lumea le-a ignorat ?
    Simplu, daca nu il inghiti te gandesti ca nu exista, nu intri pe blogul lui, e asa greu ?

  2. Alexsays Ro spune:

    @ PushiT:

    Am mai trecut odata cu vederea. Nu e prima data cand ma injura, daca are ceva de zis sa intre pe blog si sa spuna, nu sa ma injure ca asa are el chef. Daca are nervi sa ii descarce pe altceva, nu pe oamenii care intra pe blog-ul lui si ii lasa comentarii. Ii recomand sa isi ia un sac de box daca are nervi de la varsta asta.

  3. dy0studio spune:

    Eh.. Tudor.. ai înţeles. Am vrut să explic asta, dar ai făcut-o tu mai bine.

    Alex nu am nimic cu nimeni, dar frate citeşte postul anterior ” tocăniţă ” şi citeşte primele rânduri.. crede-mă am moralul jos..

    În fine eu îmi cer scuze tuturor că i-am înjurat s-au altceva, dar singur dacă înjur sau fac altceva sigur nu am o stare bună, deci lăsaţi-mă în pacea mea.

  4. Alexsays Ro spune:

    Bine omule. Eu o sa sterg postul ! Iar de acum incolo incearca sa-ti controlezi nervii si nu mai injura oamenii doar pentru faptul ca esti tu nervos.

  5. PushiT spune:

    Plm….avem o varsta la care putem sa discutam calm si frumos unele lucruri, fara a sa mai fim nevoiti sa recurgem la cuvinte grele si trucuri ieftine de a il umple de rahat pe celalalt.
    Fiecare trebuie sa fie intelegator

  6. Luci spune:

    Mai Dani , nu mi-o lua in nume de rau , dar crede-ma ca si eu m-am saturat de posturile in care iti injuri criticii . Poate ca n-au deptate , dar asta nu inseamna ca trebuie sa ii tratezi asa..
    Un om tre’ sa accepte si parerile de rau , si daca nu ii injuri nu inseamna ca esti fraier .. hai calmeaza-te . 😛
    Cand esti nervos varsa-ti nervii pe Basescu , e mai simplu. :))

  7. Chaos spune:

    Ştii, Dani, (Îmi permiţi să-ţi spun Dani, nu? Având în vedere că probabil nu ne-am întalnit niciodată şi toate cele…) în ultimele câteva zile am citit aleatoriu prin blogul tău şi am observat ceva (mă rog, mai multe ‘ceva-uri’ dar ‘ceva-ul’ ăsta are legatură cu postul de faţă):

    1. Zici că nu te interesează blogurile de căcat ale rataţilor care postează o dată pe lună, sau care te plagiază la greu, şi că îţi pierzi timpul citindu-le.
    2. Nu te poţi abţine totuşi să le citeşti, să-ţi faci sânge rău pentru nimicuri şi să publici la rândul tău câte un post de genul ‘Mamăăăăă, X se poartă urât cu mine!’

    Sper că nu mă vei ataca şi pe mine că îţi zic asta, nu o fac cu răutate. Într-un final, bârfa n-a omorât pe nimeni (în afara cazului în care te sinucizi din cauza ei, desigur, şi nu pari genul).
    De asemenea, un sfat sincer ar mai fi: mai las-o dracului de originalitate, n-o mai flutura sub nasul tuturor, în special când vezi că n-are nici un efect. Începi să-mi aminteşti de Guţă, cu citatul său celebru: „N-ai valoarea mea.”

    P.S. Încă ceva…
    „suferă de el însăşi.”
    Însăşi e de gen feminin. Hotărăşte-te dacă eşti băiat sau fată :))

  8. Mario spune:

    Nici nu stiu cum sa incep acest comentariu.Ideea este ca tu,ai o parere foarte buna despre tine si despre tot ceea ce faci.Adevaratele valori se lasa apreciate,nu se autoapreciaza!Chestia este ca intru pe blogul tau cu gandul”ia sa vad ce a mai scris „geniul”de el”.Intradevar.Scri destul de frumos.Insa critici aiurea orice gunoi.Oamenii inteligenti,in astfel de situatii,se fac ca ploua.Eu zic ca esti mult prea frustrat pt.varsta ta.Tu ai:probleme,treaba,chestii…Ce porbleme poate sa ai aiba un copil de varsta ta,sau mai ales ce treaba?Ai servici?Ai copii acasa?Ai nevasta?Eu zic sa iti vezi viata prin ochii tai de copil,fara sa pari ceea ce nu esti.Degeaba spui tu unele chestii,gen:”am treaba”,crezi ca te crede cineva?!Oi avea tu treaba,dar nu asa cum pretinzi…Iti zisei,chestia este ca iti dai prea multa importanta.Nu sunt blogger si nici nu mi-as dori sa fiu,insa stiu si eu sa scriu,sa evaluez lucrurile si sa imi dau seama ce este bine si ce nu.Esti un mic gunoi pe langa Marii bloggeri de peste tot!Si sti de ce te critica si te „urasc”majoritatea?1.Pt.ca si-au dat seama ca esti un ofticat.2.Pt.faptul ca prin unele posturi ale tale te ridici in slavi,si crede-ma,da foarte urat.Este treaba ta ce faci pe mai departe…chiar nu ma pasa pe mine.Si ia-o mai usor cu jicnirile pt.ca s-ar putea sa ii enervezi pe multi,insa nu la fel de multi sa treaca cu vederea.Prin faptul ca injuri,denoti sa esti foarte Prost.Asta inseamna ca te oftici din orice si mananci orice cacat.Daca ai fi putin mai calm si oarecum mai „visator”iti spun eu ca ai fi privit altfel.Sfatul meu este sa iti iei inca odata blogul la puricat si sa te apuci sa citesti tot,ca un simplu vizitator,si atunci daca ai sinceritate,sa imi spui daca iti place?Mie unu,in afara ca transimiti ideea in mod direct,mi se pare un blog de cacat.Sincer!Mereu vorbesti despre fete,prieteni,ce te enerveaza,si cacat in ploaie.Cum s-ar spune mananci ceea ce mananca si ceilalti… cacat!

  9. kido13 spune:

    „Mereu vorbesti despre fete,prieteni,ce te enerveaza,si cacat in ploaie.Cum s-ar spune mananci ceea ce mananca si ceilalti… cacat!”
    Si daca nu ar scrie despre toate astea?!..despre ce ar trebui sa scrie?!
    Mie imi place mult cum scrie danny…un singur sfat: nu mai baga in seama tot ce zic gurile rele..parca erai dea acord cand tudor se enerva auzind: „vorbeste lumea..”
    Lasa-i sa vorbeasca…

    [„N-o sa ma vezi sa uit cine sunt…dar o sa-i vezi pe altii”…ia-te dupa asta si ..ignora..]
    :* Te pup cretzule..ai grija de tine >:D<

  10. dy0studio spune:

    Vă permint să-mi ziceţi Dani.

    O chestie pe care vreau să o subliniez.
    În câteva posturi anterioare.. m-am luat de cineva.. şi câţiva au precizat că mă laud.. şi dacă citiţi în urmă chiar nu m-am lăudat niciodată.
    Am făcut un post ca să le arăt eu ce înseamnă să te lauzi.
    Mereu am lăsat performanţele să vorbească..

    Dacă te uiţi.. nu am scris doar de femei, prieteni şi ce mă enervează..

    Nu mănânc căcat fi fără griji.

    Defapt eu scriu din pasiune şi ca să-mi ocup timpul cu ceva folositor. Nu stau să mă gândesc toată ziua la blog. Am o viaţă normală şi ies foarte mult afară. Nu sunt dependent de el.

    Un alt lucru pe care vreau să-l subliniez.
    Dacă cineva mă critică, e bine eu accept. Dar fără ironie sau alte căcaturi. Dacă îmi vorbeşte frumos, eu respect părerea şi o iau în considerare.
    Comentarile sunt foarte importante, ca să ştiu dacă vă place sau nu ce scriu. Dacă nu vă place scriu despre altceva.

    Eu nu sunt genul de om care să înghită căcat. Dacă nu îmi place ceva dau din gură şi comentez.

    Alt lucru pe care vreau să-l subliniez.. unul dintre voi dacă vi se întâmplă lucruri nasoale, gen să-ţi moară un prieten, altu să facă accident.. şi tot aşa.. şi când văd că cineva mă ia la mişto şi că vorbeşte cu mine în vânt.. normal că sunt într-o stare proastă şi vorbele curg uşor.

    Nu trebuie să intrii pe blog cu un anume gând.
    Eu nu mă cred mare şi deştept. Eu chiar mă subestimez singur.
    Nu trebuie să vă formaţi o părere majoritară doar din ce scriu.

    Curând o să revin cu întâlnirile de pe blogul meu.. ne întâlnim vorbim şi vă schimbaţi părerea.

    Mulţumesc pentru sesizări, păreri şi comentarii.

  11. kido13 spune:

    Eu nu-mi schimb parerea buna pe care mi-am facut-o despre tine :)…pentru ca mi-ai demonstrat de multe ori ca esti un baiat cu care se poate vorbi, un prieten adevarat care stie sa asculte si sa dea sfaturi utile..si oricum, toata lumea greseste [chiar daca de data asta nu a fost chiar o greseala..]
    App..da…daca ar fi sa pateasca cineva apropiat ceva evident ca mi-ar venii nervi la fiecare cuvant zis in baza
    Sa recunoastem..cui ii place sa se faca baza pe seama lui sau sa se comenteze la adresa lui si sa stea cu mainile in san?!..chiar daca e suparat sau nu 😉
    Nu stiu daca intelege toata lumea ce am vrut sa zic..nu am chef sa reformulez pt. ca ma doare capul in ultimul hal

  12. dy0studio spune:

    aaa şi am uitat..

    De faza cu ” am treabă „.

    Eu nu mă joc la calculator.. nu mă uit la televizor..

    Îmi pierd timpu cu treburi de ale mele. Decât să mă joc. .prefer să lucrez la videoclipuri la poze. Prefer să învăţ, să lucrez bine în photoshop, 3dsmax, ciberlink.

    Trageţi concluzii proaste..

  13. belciug spune:

    kido, esti cumva in acelasi liceu cu dy0studio?

  14. dy0studio spune:

    Nu e. Poţi să mă strigi Dani sau bă! cum vrei..

  15. belciug spune:

    Bine, bă:)))

  16. dy0studio spune:

    Mă cheamă Dani, dar prietenii îmi spun bă! 🙂

  17. Chaos spune:

    Nu intenţionam să mai zic nimic dar, eh, am gura mare la ora asta…

    „Nu trebuie să vă formaţi o părere majoritară doar din ce scriu.”

    Asta se poate aplica pentru cei care te cunosc bine spre foarte bine. Cei care nu te cunosc nu-şi pot forma o parere despre tine DECÂT din ceea ce scrii, aşa că fă în aşa fel încât fiecare post să conteze.

    Referitor la întâmplările nasoale: înţeleg perfect ce vrei să zici chiar dacă poate n-o să pară aşa în următoarea mea precizare. Uite, eu am o prietenă căreia i s-a întâmplat ceva nasol în ultimele câteva zile. Astăzi am avut o lucrare importantă la care ea a dat foaia aproape goală, chipurile din cauza deprimării. Ce rost a avut să-şi pună şansele de promovare în pericol, şi să-şi mai adauge încă o problemă pe cap? Încă încerc să-mi dau seama. La fel şi cu tine; ţi se întamplă ceva nasol dar arbitrar şi simţi nevoia să-ţi verşi nervii pe tot ce mişcă, poate şi pe prietenii apropiaţi.

    Ştii cum se spune, adevărul e întotdeauna pe undeva pe la mijloc. Poţi să mai admiţi si tu că exagerezi din când în când aşa cum vrei să admită restul lumii că nu te înţelege.

    Îmi cer scuze dacă îmi bag nasul unde nu-mi fierbe oala, te rog să menţionezi dacă este cazul să-mi pun fermoar…

  18. dy0studio spune:

    Nu-ţi pune.

    Mă eu recunosc ceva dacă e. Dar îţi spun.. în rest sunt calm ca şi acum. Dar când mi se întâmplă ceva.. vărs.

    Mulţi când discutam cu ei sau comentau pe blog mă prindeau numai în faze nasoale şi na.. asta e m-au prins aşa.

    Ai dreptate. De acum înainte o să am grijă să vă formaţi o părere bună.

    Dacă nu mi se comentează posturile..şi am numai posturi pozitive..eu scriu cam în acelaşi gen, dar dacă lumea vrea altceva..schimb..

  19. kido13 spune:

    Nu sunt in acelasi liceu cu el…de ce intrebi? :d

Lasă un răspuns

