• Pot să spun cu zâmbetul pe buze că a venit primăvara. Deja căldura s-a instalat cât de cât. Miroase a primăvară ( chiar dacă am nasul înfundat ). Nu suport primăvara doar din cauza ” curăţeniei de primăvară „. Este un haos total. Trebuie să faci o curăţenie generală, trebuie să faci curat prin cele mai mic şi micuţe locuri. Descoperi lucruri ” noi „, defapt vechi care le-ai lăsat baltă.. cel mai frumos moment este când termini tot şi te culci.
  • A fi deştept nu înseamnă să ai numai note bune la şcoală. În catalog şi în carnet sunt doar nişte cifre. Degeaba învăţaţi dacă nu vă duce capul. Trebuie să învăţaţi să vă descurcaţi, în viaţă. Trebuie să lăsa-ţi calculatorul cu jocurile stupide şi să ieşiţi pe afară. Timpul trece repede şi o să regretaţi. Nu zic să nu staţi la calculator, dar folosiţi-l pentru altceva. Jocurile nu o să vă aducă nimic bun. Nu câştigaţi nimic, decât ore pierdute.
  • La voi cum miroase în clasă? Că la mine miroase a pulă, a câteva feluri de transpiraţie, parfumul meu plus încă alte parfumuri, a tutun, a cal. Deci imaginaţi-vă o combinaţie între toate. Norocul meu este că am nasul parţial înfundat. Dacă acum la 15-20 de grade miroase aşa, dar la vară frate.. nici nu vreau să-mi imaginez.
  • Oare ce senzaţie ai când eşti la ora de chimie ( în ael ) şi profesoara are un dialog cu copii, în timp ce tu, te uiţi pe redtube. Oare ce senzaţie e Sebi? ( sper că poţi citi vreodată.. ce am scris ). Nu mai vorbesc la general, acum dau exemple concrete şi nu o să mai fiu blând.
  • Am nevoie de câteva fete. Să mă ajute la videoclipul care vreau să-l fac de Paşte. O să fiţi filmate câteva secunde şi trebuie să ziceţi câteva cuvinte. Prieteni mei o să mă ajute, dar am nevoie şi de persoane cât de cât necunoscute. Şi băieţi am găsit. E o treabă serioasă, desigur dacă vreţi să mă ajutaţi.
Comentarii
  1. retr0xxx spune:

    man sunt curios dece la tine in casa miroase a pula..??
    aaa.. ma mine in casa miroasa bine ar curat pana intri la mine in camera..!!incerc sa scot mirosul de tutun din haine.. degeaba

  2. dy0studio spune:

    Bă! Tu eşti orb? Sincer acum..

    Scrie clar.. în post .. CLASĂ! nu CASĂ bă..e greu bă..

  3. Simona spune:

    „A fi deştept nu înseamnă să ai numai note bune la şcoală. […] Trebuie să !!!lăsa-ţi!!! calculatorul cu jocurile stupide şi să ieşiţi pe afară. […]”

  4. rux spune:

    la noi mai mirosea cateodata a sunca / salam etc pt ca majoritatea colegilor mei mananca in cantitati industriale si mai vn cu sandvis-uri da’ sau cam lecuit dupa iarna care tocmai a trecut, ca noi la -15 grade trebuia sa aerisim clasa 😛

  5. PushiT spune:

    Eh, orice om greseste

  6. dy0studio spune:

    Mă nu e o ruşine să vi de acasă cu mâncarea. Plm.. eu nu fac discriminări..dar totuşi un săpun şi un deodorant în loc de telefon bengos sau haine de firmă..ar merge. Mai întâi principalele nevoi şi după ălelalte.. ce în tricou nike nu ţi-e frig?

Lasă un răspuns

