!!!!!

Posted: 24 Martie 2010 in plagiatori, prostia e mare, sugeţi-mă, ultimul post

În legătură cu ultimul post. De acum înainte dacă găsesc un blog penibil al cărui autor plagiază în draci.. îi fac o scurtă descriere aici. Peste ceva timp o să înţelegeţi şi voi de ce fac asta. Din păcate eu nu sunt genul de om să înghit căcat. Să stau să suport fiţele şi prostiile altora. Eu spun verde în faţă. Dacă vă convine, bine, dacă nu iarăşi bine. Când pula mea am zis eu că sunt cel mai bun? Sunt multe lucruri pe care nu le înţelegeţi voi. Eu mereu am lăsat ca ceilalţi să mă laude şi am lăsat performanţele să-şi facă datoria. Şi înainte să vă faceţi un blog interesaţi-vă şi voi ce e un blog, cu ce se mănâncă, singur cu pâine nu. Dacă încă nu ştiţi : ” Un blog este un site usor de facut si utilizat, unde iti poti publica gandurile, pozele, ideile si unde comunici cu alti oameni. „” Un blog este definit de tema sa si de autor. In comparatie cu site-urile obisnuite de internet, blog-ul a pus foarte mult accent pe experientele personale ale persoanei care scrie in el. ” Şi acum părerea mea. Blogul este un site unde îţi exprimi prin diferite moduri sentimentele, gândurile, trăirile. Nu ştiu frate, eu unul nu mi-aş face blog doar ca să pun nişte videoclipuri şi lucruri copiate de la alţii. Şi eu copiam la început, dar precizam sursa. Şi vouă am văzut că vă place să vă lăudaţi cu munca altuia. Ziceţi-mi şi mie ce sentiment aveţi? Pula mea.. voi promovaţi prostia în draci !

Nu ştiu cum puteţi să  le luaţi apărarea.. unor copiatori, xerocşi, papagali, pulifrici.. tot cu mentalitatea aia de căcat aţi rămas. ” Dacă o fac toţi eu de ce nu aş face ? „

Cum să îmi văd de treaba mea? La cât de proastă e lumea, crede că eu copiez de la ei, chiar dacă ei s-au inspirat de la mine. Am şi eu o problemă.. ca ce fac eu să nu facă toată lumea, să fie mai unic. Dar totuşi.. nu mă bucură deloc că se ia lumea după mine. Voi nu aveţi creier mă? Pe bune acum?

Nu am aşteptări ca să mă înghiţiţiţi.. doar sugeţi-mă doar.

Comentarii
  1. retr0xxx spune:

    e cool ultima parte..!!

Lasă un răspuns

