Bazaconii II – 4

Posted: 22 Martie 2010 in Bazaconii, stuff

Nu ştiu încotro se îndreptau gândurile ei, dar ale mele ( nu mă preocupa, pe atunci, chestiunea reciprocităţii ) s-au îndepărtat, firesc, către ea. Intrase în existenţa mea, brusc, o făptură necunoscută, cum să nu mă întreb din ce pricini şi în ce scop, altfel spus, cine, ce fel de om? Sfios, retractil, ba, reflexiv, da. Am considerat, din capul locului, că, deşi nu se manifestase în acest sens prin vorbă, prin faptă. Propunerea ei era consecinţa unei preferinţe. Prin ce anume o stârnisem?

Comentarii
  1. kido13 spune:

    Nu inţeleg.

  2. dy0studio spune:

    Mai citeşte pănă înţelegi.

  3. kido13 spune:

    In primul rand..nu stiu la cine te referi..
    Ok. mai citesc.

  4. dy0studio spune:

    La aia care se simte, e bazaconie.. deci sunt gânduri.. atâta tot.

Lasă un răspuns

