Eu în 10 cuvinte, Paştele câinilor comunitari, fata perfectă, iarna vs vara, universul şi prostia

Posted: 20 Martie 2010 in 4 aprilie, Albert Einstein, Câinii comunitari, iarna vs vara, insa de primul nu sunt sigur ” (Albert Einstein), jegos., NU EXISTĂ FATĂ PERFECTĂ!, Paştele, universul şi prostia, videos

  • Dacă nu ştiaţi pe 4 aprilie sărbătorim Paştele. Eu unul o să pregătesc câteva surprize pentru voi, dar o să public pozele şi videoclipul.. pe 3 aprilie!
  • Câinii comunitari sunt foarte comunitari. În primul rând nu-mi place numele. Îmi aduce aminte de nişte oameni proşti. Sunt acei oameni care se iau de tine doar ca să nu se plictisească pe stradă. Aveţi grijă la câinii comunitari !
  • O spun odată pentru următoarea dată. NU EXISTĂ FATĂ PERFECTĂ! Sau există, scuzaţi-mă, dar după vă treziţi din vis. Fata cu care vreau să stau? Nu-mi place să folosesc cuvântul ” să stau ” în acest context, e penibil. Sau ” te-ai băgat bă cu aia ? „. Aşadar, deocamdată sunt băgat într-o aşa zisă relaţie, dar e mult prea complicat. În curând vreau să descopăr o fată minunată ( cât de cât ), aş vrea să nu o cunosc, măcar să fie dragoste la prima vedere sau eu ştiu.. aşa să apară din puf. Important este să-i placă de mine că restul se rezolvă ( să fie şi ea frumoasă că dacă e ca Elena.. aoleu.. scuze David :)) ). Pentru mine nu există un anume criteriu.. bă trebuie să aibă peste 2.30cm, să nu fie slabă, dar nici grasă, să fie blondă, etc. Contează şi aspectul, dar şi interiorul ei. Mai pe scurt aştept o minune. Nu sunt disperat chiar îmi e bine aşa, chiar dacă am o prietenă.
  • Trebuie să mă caracterizez în 10 cuvinte.  Băiat de la ţară, prost crescut, banal, plictisitor, urât, jegos.
  • Iarna vs vara? Tudor dacă nu ştiai iarna nu-i ca vara şi acum nu este toamnă, este, este primăvară. Iarna a trecut. Ne-am distrat, am căzut, ne-am rupt gâtu, am ajuns la spital, dar tot am râs când s-a pişat Dona pe comunitaru din parc :)). Vara care urmează să vină, dar îi întârzie avionu.. mai are de aşteptat cam 2 luni. Vara aceasta o să fie bhethon frate! Nici nu vreau să-mi imaginez. Mai ales când o să fie unul din noi singur acasă. Muhahaha :)))
  • ”Doua lucruri sunt infinte , universul si prostie , insa de primul nu sunt sigur ” (Albert Einstein). Niciodată nu mi-a plăcut Einştine ăsta. Mai îl cheamă şi Albert. Păi la câte a făcut el, numele Albert trebuia scos de pe rafturi. Universul plm cine sunt eu să zic că e infinit sau nu? Păi Gabi ăsta pune nişte subiecte.. iauzi.. îi mai fac reclamă lui Einşten aci. O bag pe aia grea? de îi ucidhe pe toţ’ ? Păi când eu mă jucam de-a ştinţaru să fac eu cercetări amănunţite, Albert ăla cu păru alb.. se juca cu prostia prin ţărână. Prostia e infinită? Păi da, cine nu e prost? Sau voi vă credeţi deştepţâ’ pulii? Aveţi şi voi 10 phe linie şi dăja vă credeţi dăşteţi? Vă înşelaţi dragii mei!

P.S: Postul e scris mai mult la bâză. Pentru că mă simt şi de căcat, şi am scris repede.. na nu am timp.

P.SSSS: Doo videoo de azii !!! Fără pasword !!

Comentarii
  1. Elena spune:

    Nu inteleg „ca daca e ca Elena..”,la ce te refereai?:|

  2. dy0studio spune:

    Mai citeşte încă odată. Ce crezi că eşti singura fată cu numele de Elena care o ştiu?

    NU era vorba de tine, dragă, domnişoară :))

  3. Elena spune:

    Bine,draga domnisorule.Am inteles!:))

Lasă un răspuns

