Blow me !

Posted: 20 Martie 2010 in blow me!, hai zât!

În legătură cu comentariile de la videoclipuri. Ştiu, vă place să vă daţi cu părerea. Dar eu nu scriu ce mănânc, ce fac, ce dreg şi acum de ceva timp tot filmez şi văd că multora le place. Şi acum o să mă ocup şi de montaje, dar sunt în stagiul de începător. Comentariile sunt foarte urâte. În primul rând nu gândiţi când scrieţi. Pula mea, dacă aveţi probleme cu mine.. daţi-vă cu capu de perete. Sau dacă sunteţi tari în căcat.. veniţi cu gaşca blocului şi ne batem ca în filme. Oricum m-am interesat, m-a ajutat un prieten şi am aflat că, cometariile au fost postate de la acelaşi calculator sau de la o sală de net. Deci e un chiştoc care nu mă suportă. Frate ştiu, nu vă place ce scriu, dar peste ceva timp o să îmi daţi dreptate. Oricum de foarte mult timp mi-am rezolvat problemele doar prin vorbe, adică fără violenţă, am vorbit frumos.. na.. dar acum să mor io că ziceţi că sunt aşa şi aşa, bine. Mai vedem noi, mai schimbăm lucrurile că au luat-o razna. Dacă nu vă place nu vă uitaţi, voi filmaţi perfect şi sunteţi ai dracu fotomodelele pulii îmbelşugate. Hai zât !

Comentarii
  1. boredstefania spune:

    mie personal imi place cum si ce scrii.si imi plac si videoclipurile,chiar daca ,recunosc,nu am timp mereu sa le vad pe toate.

  2. boredstefania spune:

    cred ca era scri :))
    sunt inca mahmura…

  3. dy0studio spune:

    Nu-i nimic.

    Mă bucur că îţi place. Multora le place, dar mai sunt excepţii, na. Dacă ar zice motive clare, dar aşa comentează ca să fie. Invidia şi gelozia e mare..

Lasă un răspuns

