Special pentru târfa din tine

Posted: 18 Martie 2010 in chiştoc, curcubeu, Marte, pentru târfa din tine, respiraţie urât mirositoare, târfe impuţite

Ţi-am spus că nu te suport. Când mă uit la tine parcă mă uit la Marte. Coşuri mari cât coaele unui bou, nas de pinochio futut în cur, ochii ăia de zebră tunsă la zero, urechile de crocodil şi să nu uit sprânceana la fel de păroasă ca covorul meu de la uşă. Faţa ta îmi dă impresia că vreau să fug departe, dar la cât de urâtă eşti, vai.. nimeni nu te suportă. Nici măcar coşurile nu te suportă. Am uitat de dinţii de cal, care put ca căcatul unei muşte. Părul tău splendid curcubeu îmi dă o stare de amăgire ( trebuia să mă fac pictor ). Hainele stau pe tine ca pe gard. Dar nu mai contează că ţi le speli cu periuţa de dinţi. Picioarele tale îmi aduc aminte de copilărie (băgam beţe în pământ). Mâinile pline cu solzi sunt prea oribile. Ai un fizic de mormoloc. Mersul tău de chiştoc e incredibil. Glasul tău de cămilă îl iubesc. Important este că îţi place pula. Dar păcat că eşti prea hidoasă. Cred că ţi se trage de la mâncarea de acasă ( ciorbă de căcăreze ). Chiar nu înţelegi că nimeni nu te suportă? Miroşi mai rău decât un căcat întins la soare şi respiraţia de rinocher ah.. e ameţitoare. Când te uiţi în oglindă încep astrele să se pişe pe ele dă râs.

Comentarii
  1. Cristi Staicu spune:

    :)))))))))))))))))))) Sa vezi acum toate tarfele la oglinda cum isi storc cosurile…..

  2. retr0xxx spune:

    man… sincer nu am vazut curve care sa aiba cosuri dar in fine… ca la cati Km de pula au supt au bani sa faca si tratamente de infrumusetare….:))

  3. retr0xxx spune:

    eram in centru acum vro 2 ani si una din bucuresti intra in unu cu masina …
    fata recarcitranda si il intreaba pe ala : ‘tu sti cati Km de pula am supt eu pentru masina asta dece stai in fata mea..???”( avea un audi TT roz)
    si ala ii zice:’ da dar cati o sa mai sugi sa o repari..!!’

  4. dy0studio spune:

    Nu făceam referire la curvele ălea.. în fine..eu am zis târfe, nu curve.
    Curva este o femeie cu o viaţă desfrânată, prostituată..
    Târfa e o zdreanţă..o cârpă..

    Cât despre faza aia.. na.. sunt multe exemple..

  5. retr0xxx spune:

    man curva sau tarfa tot aiai e ..

    acum fiecare ce crede

  6. dy0studio spune:

    Fiecare ce crede..

Lasă un răspuns

