Bazaconii II – 3

Posted: 18 Martie 2010 in Bazaconii, bucle imaginare, ghinion, neputinţă, zodie

Nu mai ştiu exact  cum s-a desfăşurat ziua următoare. A trecut atâta vreme şi, drept să spun, deşi am încercat în diferite rânduri şi în diverse stări de spirit, mi-e cu neputinţă să-mi amintesc ce s-a întâmplat cu adevărat. În decursul anilor, m-am gândit la zilele acelea de răscruce, n-aveţi decât să spuneţi că nu trebuia, că nu era cazul, că alţii au trecut prin încercaări cu mult mai grozave, fie cumplite, fie umilitoare, care merită oricum să fie considerate decisive, fără să se frământe chiar atât, fără să le acorde asemenea însemnătate, ştiu asta, vă dau dreptate, dar nu am nicio posibilitate de a interveni, de a le retrăi la justa lor valoare, cât s-ar fi cuvenit, nu mai mult, zic, m-am gândit la ele, le-am întors pe toate feţele, încercând să stabilesc cum ar fi fost mai bine să procedez, ce împrejurări favorabile, ce zodie fericită, ce răsturnare neaşteptată sau dimpotrivă ce poticnire zadarnică şi ce piedică infantilă, ce ghinion, încât toate acestea s-au suprapus, s-au amestecat, distrugând ţesătura iniţială, peticind-o, răscroind-o, introducând fire şi bucle imaginare, iar acum mi-e cu neputinţă să rostesc iar…

Lasă un răspuns

