Bazaconii II – 2

Posted: 17 Martie 2010 in bazaconii II - 2, creaţii propri, efort, imaginaţie bogată, lene, ruşine!!!, satisfacţie, tulburare

– Ascultă, trebuie neapărat să-ţi vorbesc!

M-a fulgerat, de jos, cu o privire rănită şi furibundă şi, scurt, stupefiant, fără să-şi schimbe poziţia, m-a înjurat, rotunjind cuvintele răzbunător, cu voluptate. N-am apucat să mă dezmeticesc, mă părăsise, ca după un scurcircuit, nu numai fluidul tulburării, ci şi întreaga dispoziţie, de încântare şi încredere, ce caracteriza presimţirea mea iniţială că mă voi îndrăgosti plăcut şi surprinzător. Împietrisem. Da, sigur, nu era locul, nu era momentul, nu eram omul, dar când te apleci peste parapet, până să te apuce cineva de guler, ai impresia că prăpastia nu e chiar aşa de. A izbutit să-şi pună în ordine ţinuta şi, bâiguind acum ( sub povara straturilor suprapuse de ruşine, efort, jenă, satisfacţie produsă de iureşul admiratorilor de toate vârstele ), şi-a cerut scuze, dupa aceea a alergat, foşnind, să se agaţe de braţul conferenţiarului buclat şi spătos.

Lasă un răspuns

