Nimic nu e gratis!

Posted: 16 Martie 2010 in dowload massuri, e-castig, lockerz.com, mass-uri, nimic nu e gratis

Băăă!! Recunosc şi eu dau un mass la o săptămână sau atunci când vreau să fie vizitat mai mult decât deobicei blogul meu. Dar frate..v-aţi făcut cont pe e-câştig. Nu vă înţeleg.. şi sunteţi mulţi.. NU CÂŞTIGAŢI NIMIC FRATE NIMIC! Ba chiar ei câştigă multe vizite şi plus foarte multă reclamă. Sau faza cu lockerz.com tot aşa.. faci ce faci pe acolo şi câştigi diferite căcaturi. Când faci punctele după stai foarte mult timp pentru că nu au toate produsele pe stoc şi plus gândiţi-vă că nu sunteţi doar voi, sunt milioane de oameni. Când o să ridicaţi coletul o să plătiţi 19% din preţul produsului iniţial. Sunt foarte multe site-uri nu mai dau exemple. Şi eu am încercat cu lockerz-ul până m-am interesat şi am aflat de faza cu 19%. Oricum nimic pe lumea aceasta nu e pe gratis. Că vi se pare vouă e opinia voastră, dar treziţi-vă în pula mea! Mai bine trimite-ţi mass-uri cu dacă nu citeşti postul lui dani de pe blogul lui nu ai nimic de pierdut. WOW! Mă bucur pentru voi, sincer. Pentru că aveţi timp căcălău să trimiteţi mass-uri. Eu să mor eo dacă am timp de tot ce vreau. Vreau să scriu, să montez filme, să editez poze, să lucrez în 3dsmax şi plus alte activităţi secrete pentru voi cum ar fi: ieşitul din casă, plimbări dese între plimbări foarte dese, etc.

Lasă un răspuns

