Am pătruns în blocul de pe bulevard, pentru prima dată, la braţul ei. Gândul că ar fi trebuit să refuz invitaţia, recunosc, nu mi-a trecut prin minte. Odată închisă uşa frumosului apartament de la etajul cinci, odată izolaţi de restul lumii,  starea noastră de stânjeneală, în loc să dispară, s-a accentuat. Rămâne totuşi o prejudecată convingerea că întotdeauna absenţa ochiului public, a forfotei din jur, impune o necesitate gestul firesc şi relaţia intimă deloc alterată. Privind prin acoperişul deschis, nu mai vezi, ca odinioară în copilărie, oamenii mişcându-se liber şi dând glas, slobod, gândurilor, căci dezvăluirea firii lor adevărate nu se mai produce decât târziu, accidental, cu dificultate şi adesea doar pentru o clipă.

Comentarii
  1. Claudia spune:

    Hai sa te intreb ceva sincer : cum, luand ca exemplu, postul asta, este atat de diferit ca stil de scriere de cel prcedent? De obicei, ne cream un stil propriu, aproape imposibil de modificat. La tine vad lucruri extrem de diferite, cu toate ca nici subiectele aproape ca nu se aseamana – vocabularul, apelativele, organizarea propozitiilor, gramatica. Ei?

  2. dy0studio spune:

    Vocabular am. De unde, nu contează..
    La organizarea propoziţiilor depinde de felul cum mă simt şi în ce circumstanţe scriu postul.
    La gramatică multe greşeli le fac când scriu repede şi altele le fac doar ca aspect. Adică mai mult intenţionat.
    Cu apelativele ce vrei să zici că nu e ceva comun?

    Uneori îmi vin repede ideile în minte şi nu stau să văd cum ce am scris. Scriu cât mai repede şi numai stau să gândesc, ca şi acum când scriu acest comentariu.

    Deobicei scriu repede posturile ca să nu pierd ideile şi după văd anumite chestii la post ce mergeau mai bine şi numai modific din multe motive.

    Am un stil propriu? Nu cred. Din cauza caracterului meu care este schimbător mereu. Adică o perioadă sunt cum sunt, după mai realizez ceva mă schimb, după mă schimb iar. Dar acum am rămas aşa.. o să vină o perioadă bună sau rea care o să mă schimbe iar, depinde ce mi se întâmplă..

Lasă un răspuns

