Gânduri ” meschine „

Posted: 14 Martie 2010 in îmi pare rău, gânduri meschine, HTC, lecţii de viaţă

Băi fraţilor nu neglijaţi prezentul şi nici trecutul. Nu uitaţi de unde aţi plecat. Puneţi sentiment în tot ceea ce faceţi fiindcă nu aveţi nimic de pierdut. Preţuiţi tot ce vi se dă fiindcă alţii o duc şi mai rău. Preţuiţi prezentul, nici nu ştiţi cum trece timpul. Viaţa e de căcat, dar nu trebuie să treci rapid prin ea. Îmbătaţi-vă, fumaţi, faceţi ce vreţi indiferent că e legal sau ilegal. Viaţa e scurtă, trăiţi fiecare moment. Cine nu ar vrea mai multe de la viaţă? Dar cum să fie viaţa frumoasă atunci când ai totul? Care mai e farmecul imposibilului? Ce farmec mai are când ştii că poţi fi cu orice fată? Ce farmec mai are când poţi să-ţi iei orice maşină? Când poţi să ai totul? E mai palpitant atunci când te munceşti pentru ceva. Uite exemplu.. Tudor de când vrea să-şi  ia un HTC.. de când caută unul.. a tot încercat să-şi vândă actualul telefon, şi-a strâns bani foarte greu şi acum îl are. Parcă îl văd mâine cu o faţă de copil răsfăţat că are ce şi-a dorit. Ce farmec mai avea dacă îl cumpăra imediat cum şi-l dorea. Şi dragostea nu se măsoară în câte relaţii ai avut sau câte pizde ai futut.. contează câte persoane ai iubit cu adevărat. Combinaţi totul într-o poveste de vis. Nebunia, şcoala, plictiseala, dragostea, sexul, familia, timpul liber.. împărţiţi-le în aşa fel încăt să fie toţi mulţumiţi, chiar dacă voi nu o să fiţi. Învăţaţi să nu fie numai eul vostru pe primul loc. Ca să reuşiţi.. trebuie să renunţaţi la multe. Mulţumiţi-vă cu ce aveţi!

ÎMI PARE RĂU!

Comentarii
  1. PushiT spune:

    Ba iti dai seama ca o sa am fata celui mai fericit om in viata :X

  2. dy0studio spune:

    Şi eu o să am atunci când….

  3. VirusIT spune:

    De acord cu tine aici, dar parca cateodata ar fi interesant sa iasa exact cum vrei tu si sa fie si usor, ca te mai si plictisesti sa te chinui de fiecare data.

  4. Stefi spune:

    nu,nu e bine sa pui sentiment in ceea ce faci.nu e deloc bine,pentru ca ,eu mereu am pus suflet si m`am straduit,si am facut cu drag ce am facut,indiferent pentru cien,pentru ca apoi sa fiu tot eu cea ce regreta.nu se merita.

  5. dy0studio spune:

    Alex ştiu, dar na..

    Ştefania aşa gândeam şi eu înainte. O să cunoşti alte persoane şi poate îţi schimbi părerea. Poate nu ai cunoscut pe cine trebuia.

    Nu uita, dacă te doare în cur de toţi, pe ei o să-i doară în cur de tine, dacă ţii la ei o să ţină la tine. Ce faci aia culegi, la început e greu.. nu e uşor..

Lasă un răspuns

