Subiectele de la ” chestia de sâmbătă! „.

  • Fetele care lasă băieţii cu ochii în soare. Aşa şi? Voi nu aţi lăsat nişte fete cu ochii în soare? E absolut normal să lăsaţi şi să vă lase. Obişnuiţi-vă! Eu încă încerc. Exemple.. sunt mii o mulţime, sincer acum doar ce mă trezii şi nu am poftă să scriu despre aşa ceva.
  • Ultima mea zi pe pământ ar fi ultima? Ziua aceea o să fie o zi obişnuită. Pentru că moartea m-ar lua prin surprindere. Singur nu o să mor de bătrâneţe fiindcă la cum e lumea în ziua de azi la câte căcaturi există. Poţi să mori şi dacă respiri şi dacă bei un ceai banal la o super petrecere de fiţe. Poţi să mori din orice, poate te înţeapă un eletrohibiyilat turbat.. cine ştie. Aş vrea să mor într-un accident de motor sau într-unul de maşină. Nu ştiu, sunt subiecte care sunt greu de abordat şi greu de înţeles pentru unii.
  • Părinţii au un rol foarte important în viaţa unui copil de zi cu zi. Mai ales până la 20 de ani cam aşa ai de învăţat multe de la ei. Poate uneori întotdeauna sunt prea duri, dar nu vor ca, copii să facă aceleaşi greşeli ca ei. Sunt oamenii care decât se uită la tine şi deja ştiu ce gândeşti la ce te gândeşti.. sunt singurele persoane care îţi vor binele plus nişte prieteni adevăraţi. Ca părinte nu trebuie să fi impunător, dar nici fraier să-ţi laşi copilu să facă orice. Trebuie să zici da şi nu. Dacă îl ţii din scurt şi nu îl laşi nimic, băi frate păi când o scăpa.. şi nu e bine să-l laşi să facă tot ce vrea pentru că o să facă şi o să te ia ca părinte de fraier. Sunt multe stiluri de educaţie, fiecare face ce vrea.
  • Brazzers.. ??? nu m-am uitat de mult timp..
  • Castraveţii muraţi îmi aduc aminte de azi. Bodo, Mihai? Cum aţi ajuns acasă? Eu fusei spart. :)) Parcă am mai văzut odată nişte desene animate cu murături. wtf. Cei naturali sunt cei mai sexy, cred.
  • Era o zi plictisitoare de primăvară şi pula mea!!! e 13 martie e unşpe şi douăşpatru şi şi şi afară e plin de zăpadă. Eram afară şi mergeam spre casă. Eram în casă şi mergeam pe afară. Eram cu toţi, dar înainte am fost cu ea. Am fost doar cu ea şi mâine cu toţi. Povestea asta de primăvară nu îmi place cum a început. Totul e şters şi inutil acum pentru mine. Hei chelner o primăvară cu mult muştar te rog!

În curând continuarea despre femei plus un videoclip de azi. După ora douăsprezeşe.

Comentarii
  1. Brazzers.. ??? nu m-am uitat de mult timp..

    Sunt sigur ca il dezamagisi pe Silviu …

  2. anonimous spune:

    castraveti :X
    chiar e sexy un castravete, mai ales insotit de o fata :))

  3. dy0studio spune:

    :)))))))) sunt buni după ce te faci praf..

    ştiu Andrei :))))

  4. retr0xxx spune:

    chestia cu brazzers e camd mica….
    si legat de castraveti am dormit pane dimineata…. si acum la ora asta ma doare capu…

  5. dy0studio spune:

    Eu am ajuns, era mama aks bine că nu miroseam.. am stat 30min cu capu lângă wc.. credeam că îmi vine să vomit.. după care m-am culcat.. şi după mahmureală.. a dracu ea de situaţie :)))))

  6. BoDo^ spune:

    eu am ajuns acasa .. ametit :)) rau 😀 .. am mancat ceva si mi`a trecut 🙂

  7. dy0studio spune:

    Bine aşa. Al dracu beci :)))) ce mai râdeam.. bă.. nebunilor..

  8. VirusIT spune:

    Ai dreacu va las singuri si voi va ametiti:)))…

  9. dy0studio spune:

    Se mai întâmplă :))

  10. Kisser spune:

    Si tu esti fan Brazzers? Cei mai tari la categoria p0rn! :X

  11. dy0studio spune:

    Eu nu.

    Silviu şi Mihai în schimb..

  12. VirusIT spune:

    Kisser tu erai si asa suspect de labagiu intens, bine ca ne-ai inlaturat toate dubiile:))

  13. dy0studio spune:

    1-0 Alex :)))))))

Lasă un răspuns

