• ” Vreau să rămânem prieteni „. Fuck you ! Atât băieţii cât şi fetele folosesc această expresie penibilă. În loc să ziceţi bă gata m-am săturat, m-ai futut destul la icre, m-am săturat să te văd zi de zi, etc băgaţi tot felul de scuze. Chestia e că induceţi persoana respectivă în eroare şi după trage concluzii pripite.
  • ” Vreau o pauză „. Păi ce nu îţi ajung ălea de la şcoală ? Ce pula mea de pauză ? Nici nu înţeleg la ce se referă, măcar de ar avea un înţeles. Deci în concluzie e o scuză de căcat.
  • ” Numai simt nimic s-a răcit relaţia ” . Lasă scumpo că aduc caloriferu de acasă! Păi pula mea.. pe 12 martie ninge ca în poveşti cum să nu se răcească. Adică cum iubeşti la început cu o sete a dracu ea să fie şi după ce? numai e nimic? s-a risipit aşa toată dragostea deodată?
  • ” Aşa a vrut Dumnezeu „ . Nu ştiam că sunteţi aşa prieteni de cataramă cu Dumnezeu. De unde până unde concluziile ăştea? Numai fiţi aşa sigure şi siguri că aşa vrea D-zeu. Poate D-zeu vrea ca cealălaltă persoană. Cât de penibil..
  • ” Te-ai schimbat, eu nu te ştiam aşa „. Păi dacă ieşi din joi în paşti cu mine, dacă vorbim doar la telefon şi pe mess. Când eu te chem afară tu pleci cu prietenii tăi de sug pula prin cancelarie. Ţi se pare doar..
  • ” Au intervenit nişte probleme în viaţa mea „. Ah? Ce ai zis păpuşă? Şi eu ce pula mea sunt? Eu ce crezi că nu pot să te ajut sau ce? Sau crezi că sunt ca un ghimpe în coastă nu?

De ce nu vreţi să recunoaşteţi că aţi găsit pe cineva mai bun ca actualu sau actuala. Aşa sunt relaţiile, asta e adevărul! Tot ce e bun are un sfârşit odată şi odată! Desigur poţi să nu găseşti ceva mai bun decât actuala sau actualul. Asta e viaţa, toţi greşim! Dacă tot eşti prieten cu o fată tot o să stai cu ea odată şi odată pentru că aşa se întâmplă, tot te îndrăgosteşti. Fiindcă dacă petreci prea mult timp cu o persoană de sex opus până la urmă cazi în plasă. Niciodată nu o să te înţelegi super cu un fost sau o fostă. Ai stat cu ea.. gata nu o să mai fie la fel. În loc să spuneţi pur şi simpu adevărul care o să doară puţin, dar trece mult mai repede aşa. Fată.. te-am luat că voiam să te fut zi de zi, dar dacă nu ai vrut asta e .. mă duc să caut o curvă. Mă frate uite ăla are ochi mai frumoşi ca tine, chiar dacă are pula mai mică.. tot e mai simpatic că oricum nu vrea să mă fută, decât în cur. Pe la începutul relaţiei dacă celălalt îţi tot spune că nu-i place aia şi aia şi aia şi aia la tine, deja trebuie să fugiţi cât mai departe, de ce? pentru că trebuie să te accepte aşa cum eşti aşa îţi zice tot felul, după te schimbi cum vrea el, ea şi după zice că de ce te-ai schimbat? WTF? MUIE! Şi eu am băgat vrăjeli la greu, dar de acum o să fiu sincer 100% asta e suportaţi.

Comentarii
  1. dy0studio spune:

    Doar tu îmi zisăşi :))))

  2. PushiT spune:

    :-”
    Hai ca aia e scuza de scuza

  3. Ai mare dreptate 😀

    Toate zic acelasi lucru mereu …

  4. mihai spune:

    de acord cu andrei….:D

  5. Claudia spune:

    Dar voi ce ziceti? Cum e cand va atrage alta atentia si incepeti sa ne ignorati si sa ne raspundeti in doi peri, sa n u mai aveti chef de nimic si sa evitati orice contact? Hai, ciocu’ mic!

  6. dy0studio spune:

    Da Claudia nu m-am referit numai la fete. Limbajul este aşa pentru că nu sunt gay. Aceste replici le zic ambele sexe în mod egal.

    Ai şi tu dreptate, am uitat această parte, o să scriu în partea a 2-a şi despre alte chestii..

  7. Claudia spune:

    Am vazut ca ai scris ceva despre toti, dar Andrei si Mihai doar la fete se refera. Si uneori apelam si la asta, decat sa incepem cu „Bai, esti un bou cretin in stare sa ma calce cu bicicleta pe trecerea de pietoni pentru ca are lucruri mult mai importante decat sa primeasca si sa ofere afectiune din partea mea!” etc, etc.

  8. dy0studio spune:

    ? Ei doi.. sunt ei doi, eu vorbesc doar de mine..

    Parea cu bai boule.. nu am înţeles.

  9. Claudia spune:

    N-ati prefera sa vina o fata sa va zica asta, pt. ca, na, voi sunteti cei importanti, cei care stiti mereu ce faceti si care aveti puterea de a judeca. V-ati simti jigniti daca v-am adresa asemenea cuvinte. Asa, preferam sa evitam si sa inaintam cu scuze jalnice, cum o afceti si voi atunci cand v-ati plictisit de acelasi parfum al nostru, de aceleasi fraze exclamative cand vedem ceva frumos, de acelasi zambet care va intampina zilnic..

  10. dy0studio spune:

    Eu asta prefer, acest lucru am vrut să subliniez în post.
    Nimeni nu e mai importat. Bărbaţii fără femei nu pot exista şi viceversa. E 50-50 puterea.

    În rest nu am ce zice pentru că mulţi ştiu cum acţionam înainte şi cum gândeam, iar acum m-am schimbat şi dau în alte discuţii aşa că mai bine tac.

    E naşpa să generalizăm..

  11. Claudia spune:

    Culmea tocmai asta e, ca noi putem trai fara voi. Invers e mai greu.

  12. dy0studio spune:

    Eh nu e întotdeauna aşa.

  13. Lizo spune:

    Şi eu am băgat vrăjeli la greu .. Sunt total de acord :))
    Aia cu Dumnezeu e chiar :-J cum ar zice tudor AWESOME (sper ca am scris bine =)) )
    E vorba si de curaj si de multe alte sentimente , nu ii poti spune ” marsi fa in mm ca numai am chef de tine „

  14. dy0studio spune:

    Da mă. Sunt multe la mijloc. Idea sper că aţi prinso din zbor.

    Bă Gabi şi-a revenit blogu.. Doamne ajută :))))

  15. bladeangel spune:

    Bun articolol,bv

  16. Lizo spune:

    Mai e pana isi revine de tot =))

  17. kido13 spune:

    =))
    M-am simtit…pushi stai linistit esti un caz special ..nu o sa-i mai fac altei persoane la fel… decat tie ti-am facut asta 😉 [ia-o cum vrei..dar nu inceta sa privesti partea goala a paharului 😉 ]
    Si danny…cum ziceai..si eu bagat scuze la greu..poate mai mult decat toti care comenteaza pe blogul tau :)) dar…mi-am revenit 😛 ..si se vede diferenta..chiar nu mai sunt asa..
    Si Claudiei ii dau perfecta dreptate ;;)

  18. dy0studio spune:

    Gabi eu zic că acum am aproape 100 de comentarii pe zi. Plus vizitatori la greu..

    Cum zici tu Maria.. oamenii se schimbă..
    Normal că îi dai dreptate, doară sunteţi de acelaşi sex.

Lasă un răspuns

