Că tot am avut nişte discuţii în postul anterior.. despre relaţie şi bla bla bla.. am scris asta.

Mereu aud de la fete că băieţii sunt nişte porci, nesimţiţi, etc. Da vă cred! Uite bă ce cur are aia bă! Aş da la ea toată noaptea! ( şi cu voce tare, desigur ca puştoaica să audă ). Plm stai să ţipi pe stradă după fete sau să claxonezi numai cururi pe stradă.. altceva în afară de cur şi ţâţe au? creier de găină? nu toate sunt aşa. Nu zic să vă uitaţi la bocci – vorba noastră boccie, urâtă, varză, 2 beţe înfipte în cur, gorgonzola. Bă te uiţi, dar nu te dai mare macho. E de bun simţ faza ştii. Sau te duci la una o iei de cur, plm de ce vrei tu.. şi nici măcar nu e prietena ta. Da ok, odată, de două ori.. dar frate.. mai dă-i în pula mea de hormoni. Şi ne-a zis diriga o vorbă ” ai grijă în ce câine dai că nu ştii al cui e „. Aerele aştea de macho nu dau bine, adică dau bine pentru fete cu acelaşi caracter – piţi, fiţi, pizdi.

Aveţi nevoie de umărul nostru ca să puteţi plânge pe el. Mereu v-am susţinut, chiar dacă uneori am înnebunit. Putem suporta multe chestii de ale voastre, norocul vostru. Cât despre îmbrăcăminte am auzit că staţi cam mult la cumpărături, încă nu m-aţi cunoscut pe mine :)) să vă spună prietenii cum fac:)). Cine ştie să conducă mai bine? Majoritatea femeilor sunt nepricepute din motive neobijnuite, dar unele chiar conduc foarte bine ( aveţi grijă cu cine vă urcaţi vă spun din propie experienţă, am avut parte de raliu prin oraş ). ” Cine vine obosit da gata să vă fută ? Bărbatul. Ce v-aţi face fără noi? Ştim.. direct la magazin.. un vibrator vă rog.. sau de ce atâta drum ? cu o banană e mai simplu.

Chiar dacă unii părem duri la suprafaţă înăuntru suntem ca nişte copii mici care aşteaptă iubire. Suntem ca nişte răsfăţaţi, nu ştim să iubim, învăţaţi-ne! Avem grijă de detalii. Avem grijă de voi chiar dacă nu dăm impresia. Vă iubim la nebunie chiar dacă nu prea demonstrăm asta. Următoarea parte în curând.. apropo.. am vorbit în numele meu.

Comentarii
  1. Stefi spune:

    in numele tau:)
    am un sg lucru de zis:ipocriti:D

  2. dy0studio spune:

    Am fost şi eu.. în unele faze, doar de 2 ori.

    Mulţi bărbaţi sunt aşa, dar dacă unii din noi nu am cunoscut persoane potrivite nu putem da vina pe toţi bărbaţii sau pe toate femeile, nu e corect.

  3. PushiT spune:

    Stefi, nu ii baga pe toti in aceeasi oala

  4. kido13 spune:

    „Chiar dacă unii părem duri la suprafaţă înăuntru suntem ca nişte copii mici care aşteaptă iubire. Suntem ca nişte răsfăţaţi, nu ştim să iubim, învăţaţi-ne! Avem grijă de detalii. Avem grijă de voi chiar dacă nu dăm impresia. Vă iubim la nebunie chiar dacă nu prea demonstrăm asta” SUPERR!! jur ..imi place super mult partea asta..
    Dar tot postul e scris calumea….asta pt. ca vorbim de Danny 😉
    Bafta in continuare cretzule :*!!

  5. Elena spune:

    Vezi!Ti-am zis eu ca esti cret:)).Asa ca nu ma mai faceti pe mine creata,ca toti sunteti creti,maaaa!!!!!

  6. dy0studio spune:

    Mă bucur că vă place! Elena eu nu am comentat nimic..

    Am nişte prieteni vechi care îmi zic de mult aşa..

    Toţi suntem creţi ( JOS ) :)))))

Lasă un răspuns

