Cât de mult nu pot să vă suport. Încercaţi repede să acaparaţi tot ce se poate. Chiar dacă nu vă pasionează sau nu vă trebuie e necesar pentru că aşa fac unii oameni. Plm.. eu nu pot să fiu mai diferit cu nimic faţă de voi. Tot ce fac pe blog felul în scriu, felul în care îl promovez, felul în care mă ocup de el .. repede încercaţi să fiţi ca mine. La poze deja numai aveţi ce face pentru că am drepturi de autor şi pe 2010 mai am să fac la videoclipuri că mai nou am zis să complectez partea de artă ( fotografie şi film ). Aţi ajuns să copiaţi şi felul de a scrie un status, şi avatare, să numai vorbim de id-uri. Nu aveţi deloc imaginaţie şi deloc un caracter anume. Sunteţi doar nişte purici nişte mameluci în această lume. Sunteţi pe ultimele locuri la toate în afară de xerox la asta sunteţi cei mai buni. Şi la bloguri v-am văzut pe mulţi dintre voi că v-aţi făcut. Ok nu am zis nimic, nu am comentat. Şi acum? Nici nu mai ştiţi contu şi parola. Ţineţi un nume ocupat de blog de-am pulea. Blogul ăla pe care se scrie o dată pe lună, ăla e blog de depravat şi de futuţi în cur. Şi eu acum vreau să-mi cumpăr domeniu şi e ocupat şi desigur e închis nu e folosit la nimic. Voi nu meritaţi frate nimic.

Nu suport deloc messengerul. Credeţi-mă, dar nu am ce face, trebuie să-l folosesc. Nu suport deloc numele penibile cu diferite semne gen ” ™®© ” şi alte caractere din alte limbi. Aţi început la hi5 şi acum de mult timp pe mess. Măcar de aţi şti ce înseamnă. Penibilităţi, numai căcaturi peste tot. Numele tău pur şi simplu ce are? Sau e demodat sau e prea anii 00′ ? Nu suport statusurile ” numai o persoană poate deranja, se ştie ea ” moamă mor.. sau ” xxx buzz când intrii, restu dnd ” . Adică cum faci laba şi numai gagicăta te poate deranja? Nu înţeleg.. toţi ori niciunul.. parcă aşa era..odată. Da ce nu vezi când intră pizda de gagicăta, flocoasa aia pişam-aş pe fiţele ei ? Băi fraţilor şi fomeilor! Treziţi-vă ! Şi eu eram aşa.. din cauza hormonilor. Voiam să fiu cel mai tare dă pă net, să fac senzaţie. Şi eu eram cretin şi gândeam ca orice stupid. Dar m-am schimbat, m-am trezit şi mi-a fost ruşine de cum şi ce făceam. Sau să numai vorbim de scris.. ” GeN EuGen eU WHo GueSS Who E Chel MhAi TaRe pAchat cA InaInTE nU StiAm CinE e! ” aoleu.. deja îmi vine să vomit.

Asta e adevărul, cel puţin pentru mine. Recunosc .. şi eu am fost aşa, dar nu mai sunt. Am vorbit la general, cine se simte bine cine nu tot aşa. P4che vOu4 Fr4t!L0r

Comentarii
  1. PushiT spune:

    Hai ba sa le dam foc idiotilor

  2. dy0studio spune:

    Nici asta nu merită..

  3. Xeroxii spune:

    […] o continuare a postului scris de el ma apuc si eu sa zic de cei care fac absolut orice, numai sa fie in pas cu moda si ceea ce fac […]

  4. belciug spune:

    frate, noi sa fim sanatosi..nu te mai supara degeaba

  5. dy0studio spune:

    Nu mă supăr degeaba. E dreptul meu să mă supăr.
    Am şi eu dreptatea mea. Şi na nu stau să mă gândesc numai la asta.. nu prea îmi pasă aşa mult, dar mai scriu şi eu pe aici.. că de na.

Lasă un răspuns

