Plictisit

Posted: 10 Martie 2010 in banii, bogaţi, dan diaconescu, Gigi Becali, plictisit, solomon, Spike, Vanghelie

După ce că citesc rar alte bloguri din cauza timpului liber puţin pe care îl am, după ce că citesc rar câteodată prind un blog de îmi vine să mă dau cu capu de pereţi. Unii scriu numai despre parlamentari, bogaţi şi deobicei despre oamenii din România. Aşa şi? Ce te doare pe tine că ce? Şi eu am scris frate, dar scriu foarte rar despre aşa ceva şi numai când e nevoie. De ce sunt oamenii din România aşa cum sunt? de ce de ce? Românii sunt deştepţi şi bogaţi. Numai noi ne cumpărăm tot felul de telefoane şmechere, maşini de ultimă generaţie, tot felul de ţoale de firmă, etc. Vă miraţi de Dan Diaconescu cu emisiunile lui,  de Vanghelie, de Becali. Frate au bani? o duc bine? DA! Păi bă dacă pe voi nu vă duce capu nu înseamnă că restul lumii minte şi fură. Furaţi şi voi şi faceţi tot felul de combinaţii ca să ajungeţi ca ei, dar aaaa am uitat voi nu puteţi face asta de ce oare?  Mai ales Dan Diaconescu e foarte deştept. Ştie că românilor le place căcatu şi că se tot uită la el. Face el emisiuni de căcat, dar are foarte mulţi vizitatori. Aparenţele înşeală băi androizilor. Împucicioşilor, leneşilor vă găsirăţi să tot vorbiţi voi care nu sunteţi în stare să căraţi o plasă. Mai vedeam odată pe forum că unu pe la 20 şi .. de ani se văieta de Solomon că el a făcut ce a făcut în Craiova da nu sunt locuri de muncă. Frate în pula mea, stă pe forum şi îşi plânge păcatele în loc să dea câteva telefoane să-şi caute de muncă. Sau voi vreţi să fiţi patroni din prima zi nu? Eh.. niciodată nu o să începeţi ceva de sus. Mai întâi trebuie să mâncaţi ceva căcat şi să suportaţi multe până o să ajungeţi mari curcubei. Aş mai scrie, dar trebuie să plec AFARĂ ( nu e o ţară necunoscută, nu e alt oraş, e un cuvânt obişnuit din viaţa mea, unul neobişnuit şi neauzit de unii din voi ).

Listen yu bitches ! spesial pentru voi

Comentarii
  1. PushiT spune:

    Hehe, ce de idioti mai gasesti prin tara asta

  2. dy0studio spune:

    Şi încă câţi..

  3. kido13 spune:

    Ai dreptate…dar stii ca nu toti gandesc asa :))

  4. anonimous spune:

    si se pare ca se aduna toti pe cvf din pacate

  5. dy0studio spune:

    Nu zic să gândească ca mine. Eu doar îmi spun părerea..

  6. Elena spune:

    Chestia e ca fiecare e liber sa scrie ce vrea.. .Iar cu restul e ok,ai dreptate!

  7. dy0studio spune:

    Pe mine mă doare undeva de ce scriu alţii, dar unii numai despre asta scriu şi-au făcut blog ca să ce.. e ok să-ţi spui părerea, dar să diversifice subiectele.

  8. kido13 spune:

    Nu am zis nici eu sa gandeasca , ca tine dar….macar pe undeva pe aproape si tot ar fi bine :)) :*

Lasă un răspuns

