Just..

Posted: 9 Martie 2010 in El Nino, just.., sad

Vreau să mă culc şi să nu mă trezesc a doua zi. Vreau să am un vis frumos şi să nu mă mai trezesc. Aşa vreau să înceapă următorul capitol din viaţa mea. Am avut atâtea. Aveam mai mulţi bani decât acum, părinţii aveau încredere deplină în mine, de fete nu am avut grijă mi-am bătut joc, credeam că am mulţi prieteni dar defapt ei profitau de mine, nu puneam suflet decât în sport şi maşini în rest mă cam durea undeva. Poate am fost fericit şi foarte fericit, dar nu eram eu. Acum nu mai sunt orb, din păcate pentru unii. Acum am rămas doar eu cu mine şi cu visele mele. Nimănui nu îi pasă. Plm.. aş mai zice multe, dar mă simt de căcat.

Pentru..  El Nino – Pentru că meriţi

Comentarii
  1. GroolMella spune:

    Şi eu vreau să mă culc,să visez şi să mă ttrezesc începând un nou capitol din viaţa mea.

  2. kido13 spune:

    Danny nu mai zice asa… cum sa nu-i pese nimanui?!
    Chiar tu ai zis ca ai cativa prieteni adevarati pe care contezi si in care ai incredere…NOUA NE PASA !! 😉
    Hai revino-ti cretzule :*

    [Misto melodia]

Lasă un răspuns

