Tocăniţă!

Posted: 8 Martie 2010 in 4TuningDAYS 2010, Guess Who

  • Aşa ceva nu am văzut în viaţa mea. Înainte să mă culc pe la 2 şi ceva bătea doar vântul şi după 3-4 ore era numai zăpadă. Să se hotărească dracu vremea asta. Poate să fie cum o fi! Vineri şi sâmbătă să fie frumos atât îmi doresc!
  • La sfârşitul săptămânii dacă nu va mai fi citit blogul şi desigur nici comentat îl voi închide. Îmi place să scriu, acum vreau să investesc şi nişte bani în el ( de parcă nu am făcut-o pe blogspot ) dar mie nu-mi convine să am 100 de vizitatori unici pe zi. Înainte simplu cel puţin între 300-400 de vizitatori pe zi şi acum deabia 200 şi. De la aproape 100 comentarii pe săptămână am ajuns şi mai jos. Mie nu-mi convine să scriu pentru pereţi că oricum posturile lungi nu le citiţi. Nu îmi convine să fac ceva degeaba. De voi depinde totul.
  • Special pentru toţi ” fanii ” Guess Who vă ştiţi voi. Guess Who ft Mitza – Sunete
  • 4TuningDAYS 2010 click. Dacă nu aveţi ce face pe 13-14 martie faceţi un drum până la Bucureşti că nu aveţi nimic de pierdut. Ne vedem acolo. 😉 ( dacă e vremea bună )
Comentarii
  1. anonimous spune:

    pe 13-14 chiar s-ar putea sa fiu in buc, unde se tine? 🙂

  2. kido13 spune:

    Si eu vreau sa fie frumos la sfarsitul saptamanii :X
    Vineri sunt si eu prin bucuresti..poate fac cumva sa mai raman 😛
    Cat despre „inchid blogul”…..nici sa nu te gandesti >:P …de fapt..te-ai gandit deja..sa nu o faci!..pe bune…mie mi-ar lipsii:|

  3. dy0studio spune:

    Albert nu ar strica să dai un mic click unde scrie 4TuningDays şi vezi acolo mai multe detalii.

    La Romexpo, dar să vedem cum e vremea..

    Maria nu se ştie când vă treziţi cu el închis. Văd eu ce fac..

Lasă un răspuns

