Posted: 8 Martie 2010 in motive să sper, prea târziu, sfat

Numai am motive să sper la nimic. Tot ce fac nu fac bine. Toţi îşi dau cu părerea chiar dacă nu ştiu despre ce e vorba. Duşmanii s-au înmulţit, dragostea nu e de mine. Acum mă pierd printre nişte versuri şi visez la zilele în care o duceam bine. Nimic numai este la fel ca înainte. Banii fac totul. Şcoala se duce de râpă ” pe toţi îi doare în cur de toţi „. Multe pizde m-au dorit, dar au plecat mai repede decât au venit. Acum am rămas doar cu o mână de prieteni şi cu praf de vise stinse.

Vă dau un mic sfat, atât la fete cât şi la băieţi. Frate nu vă bateţi joc de sentimentele lui sau ei. Gândiţi-vă bine şi mult înainte să faceţi anumiţi paşi că e simplu să vrăjeşti o fată nu? şi un băiat! Aveţi grijă ce faceţi că după roata se întoarce şi până la urmă vă găsiţi voi Naşu’, iar după un anumit timp o să regretaţi amarnic.

Sunt ultimele cuvinte care le mai zic despre ea/pentru ea: Îmi pare rău şi te iubesc! Chiar dacă am descoperit târziu, se spune că niciodată nu e prea târziu.

Comentarii
  1. Lizo spune:

    E prea devreme sa fie prea tarziu ..
    E prea devreme pentru riduri si lacrimi varsate
    Noi imbatranim de prea multe ganduri noapte de noapte

  2. kido13 spune:

    Post plin de sentimente !!
    Super adevarat si..n-am ce sa mai zic..
    Imi place mult cum e scris
    Misto comentariu Lizo…foarte adevarat ;)!

  3. dy0studio spune:

    Degeaba, deja cuvântul ăsta mă reprezintă prea mult.

  4. kido13 spune:

    Danny termina… iti recomand o sedinta de consiliere cu mine B-) :))
    Pe bune acum…dai un buzz ..un semn ceva cand ma vezi pe mess

Lasă un răspuns

