Tv and what i love..

Posted: 6 Martie 2010 in cartoon network, ce iubesc cel mai mult pe lume, mtv, programe tv, reclame tv

Răspuns de la ”  chestia de sâmbătă „. Am scris în engleză că e mai scurt..

Despre reclamele şi programele tv preferate. Chestia e că nu prea mă uit la televizor. Mă uit doar când mănânc şi foarte rar dimineaţa înainte să plec la şcoală. Deobicei mă uit la desene animate, mai bine mă uit la desene decât la otv sau tot felul de programe regizate de căcat. Îmi place Hallmark, Discovey Channel, Animal Planet, HBO, VH1, MTV, Disney Channel, Cartoon Network. Reclame.. nu suport niciuna fiindcă ştiu că nu sunt adevărate.

Ce iubesc cel mai mult pe lume? Nu mă prea iubesc pe mine asta ştiu sigur. Prietenii şi familia şi dragostea au fost mereu pe primele locuri. Asta sunt eu. Îmi iubesc cei 4 membrii ai familiei mele pe toţi la fel de enorm. Ţin la prietenii mei cei mai buni în mod egal. O iubesc mai mult de cât pot. În rest iubesc să fac orice. Eu nu am pretenţii, îmi place să fac orice şi învăţ să iubesc orice. Iubesc să fiu iubit!

Comentarii
  1. anonimous spune:

    „tv si ce iubesc .. ” 🙂

Lasă un răspuns

