Tocăniţă!

Posted: 4 Martie 2010 in Cheloo, Smiley, vise

Încep brusc senzaţional visul meu străin de copil anti-talent. Parcă toată lumea complotează împotriva mea. Adevărul de mult m-a părăsit, fără dar şi poate măcar să-mi spună motivul. Parcă toţi mă cunosc de când m-am născut până în ziua de azi. Parcă sunt hipnotizat, nu ştiu mi se pare când merg pe stradă că toată lumea îmi ştie secretele. Se uită aşa ciudat.. oare am ceva pe faţă? hainele nu au cum să fie murdare? poate nimeni nu mă suferă? Adică cum. Azi mă iubeşti, mâine mă zdrobeşti? Cât de parşivă şi invidioasă e lumea asta şi nu am aflat de curând ştiu asta de când m-am născut. Dar după ploaie vine soarele. Acum constat că am încept să mă schimb sunt puţin mai diferit oare din cauza cui? Visul nu s-a terminat. Defapt mai nou nu are farmec dacă nu apare ea cel puţin în 2-3 faze. Defapt e peste tot. E cu mine mereu, când merg la şcoală e cu mine, în pauze e cu mine, când mă întorc e cu mine, când plec în oraş e cu mine. Mi s-a părut ciudat că e mereu cu mine şi că nu zice nimic. La cât de frumoasă era ea nici nu mi-am dat seama că vorbeşte sau nu. Brusc m-am trezit, trebuia să plec la şcoală ia ghici cine mă aştepta la uşă să mergem? Ea.

În loc să priveşti partea a bună a paharului stai de fiecare dată să-ţi aduci aminte de clipele rele. Numai asculta de lume tu mă cunoşti îndeajuns şi doar şti asta. Cât am greşit faţă de tine doar noi doi ştim şi numai are rost să ne minţim. Sunt gata să fac orice. Felul ei de a fi atât de diferită îmi dă încredere şi alinare. punct.

De când sunteţi majoritatea din voi mari cântăreţi sau compozitori? Acum a apărut şi videoclipul la Smiley ft Cheloo – Plec pe marte. A apărut de ceva timp şi melodia eu unul am luat-o înainte să apară la toată lumea. Mi-a plăcut din prima. Şi sincer ştiu ceva în plus faţă de voi. Să zicem că eu ştiu cum stă treaba cu, colaborarea între Smiley şi Cheloo care ştim toţi că e mare diferenţă între ei. Aşa aţi făcut când a apărut şi Smiley ft Uzzi – În lipsa mea. La început a dat prostia din voi şi comentaţiiii voi repede ca papagalii. Şi după o lună toţi pupaţi în cur melodia. Ca şi acum desigur. Dar nu ştiu dacă vă aduceţi aminte dar după ce a scos ” În lipsa mea ” albumul lui cred că este primul lui album solo, fără băieţii de la Simplu. Şi a avut mare succes şi a dat peste cap multe minţi. Când o să ajungeţi voi să-l depăşiţi pe Smiley în toate atunci puteţi să-l înjuraţi. Dar sunteţi atât de ipocriţi şi de cretini încât nu gândiţi când scrieţi. Când e vorba de comentarii voi sunteţi aşi. Măcar vă pricepeţi şi voi la ceva.

Comentarii
  1. Claudia spune:

    La cât de frumoasă era ea nici nu mi-am dat seama că vorbeşte sau nu. – nu sunt sigura ce inseamna asta 😀

  2. dy0studio spune:

    Poate nu m-am exprimat bine.
    Pe scurt. Mă mulţumeam doar cu simpla ei prezenţă, restul numai conta. Sau conta dar nu aşa mult.
    Na şi idea e când te uiţi la ea numai auzi, simţi, etc ce este în jur. Eşti hipnotizat în sensul bun.

  3. anonimous spune:

    stiu feelingul :-<

    frumoasa ideea cu versurile 🙂

  4. dy0studio spune:

    Mersi! E meritul lui. O să ajungă departe. Voinţă să fie şi bani.

  5. anonimous spune:

    pacat de partea cu bani, numai la noi se poate, degeaba ai talent dar daca nu si „sponsorizezi” ajungi nimic

  6. dy0studio spune:

    Eh asta e ţara noastră.

    De bani facem rost..

Lasă un răspuns

