Lizo – De ce

Posted: 3 Martie 2010 in Lizo - De ce, versuri, versuri.ro

” Special de la Gabi pentru mine, care defapt versurile sunt pentru ea. ”

De ce ma intreb mereu tarziu in noapte
Mai multe de atatea se pot inampla frate
De ce toate zilele fara ea sunt dureroase
De ce imi pierd timpul doar pe la terase
De ce ma intreb mereu cand o sa am curaj
Sa cant toate piesele si sa zic ca nu-s las
De ce in minte imi vin vise cu ce imi doresc
Si stiu ca nu am sa pot vreodata sa le implinesc
De ce imi doresc sa plec de aici cat mai departe
De ce esti singurul motiv ce ma tine treaz in noapte
Si sti ca doar pe tine te vreau langa mine aparoape
De ce dragostea se demonstreaza doar prin fapte
Poate pentru ca asa se dovedeste cel mai bine
Pana va aparea ceva mai bun voi face tot ca mine
De ce cand vin problemele vin toate odata
Si de ce imi doresc sa cant mai mult ca niciodata

Comentarii
  1. Elena spune:

    Pot sa ma mandresc cu asa colegi talentati..
    Deh.. eu nu stiu daca am vre-un talent.Poate doar acela de a enerva oamebi:)),dar si aici iti trebuie tactica.. ehe,ce stiti voi.:D
    Bravo bua Liz,asteptam sa te vedem pe la M tv.:X

  2. Lizo spune:

    La Acasa la mine TV :)) Da iti trebuie mult talent sa ma enervezi :)) :* .. :-” si totusi de ce iti place sa ma enervezi ? =))

  3. dy0studio spune:

    Dacă se ţine bine, dacă se apucă să cânte îl ajut eu cu tot ce trebuie. Numai să vrea, începem uşor, uşor..

    Eu ce talent am?

  4. Lizo spune:

    Esti blond ma , nu ti se pare suficient ? =)) ..
    3dsmax Masinile Bicicletele si Pozele 😕

  5. dy0studio spune:

    Taci că, căutai la poze..acum tre să găsesc barcă cu pânză plm.. şi fac proiectu la franceză în photoshop nu în 3dsmax că nu am mai lucrat de mult în el..

  6. Lizo spune:

    mama doamne cine te pusa sa te bagi nu stiu =)) .. Doar pentru o medie de 10 :-< care o iau in 10 minute

  7. dy0studio spune:

    Bine bă laudă-te! Încerc să fac..

  8. Claudia spune:

    Noua nici macar 10 pe proiect, dar media..

  9. dy0studio spune:

    :)) E destul de ” foarte greu „. Trebuie să fac un peisaj de la 0 aşa nişte minunăţii în jur, un lac sau o mare. Pe lac trebuie să fie o barcă în care să fie 2 tineri cu căşti pe urechi şi între ei doi se află un reflector care ” reflectează ” pe pânza altei bărci sau chiar a ei o imagine exact ca cea când nu merge televizoru aşa purici alb negru.

    În plus pintre ele mici detalii şi totul e foarte greu, dar îl fac dă-l în sărăcie aseară am visat numai bărci şi alte treburi de ale mele pintre care şi persoane care îmi stau tot timpul în gând..

Lasă un răspuns

