Lizo – Pentru tine

Posted: 1 Martie 2010 in download free, Lizo - Pentru tine

Beat Lizo – Pentru tine.mp3 / download !!!

Momentan imi fac curaj sa-ti spun ce simt
Ca daca o zic razand o sa crezi ca mint
Dar asta-i felul meu de afi asta sunt
Tot timpul pe strada ma vezi razand
Imi spui ca nu ma crezi ca tin la tine
Nu stiu ce mi-ai facut dar am uitat de mine
Prin piesa asta iti arata ca te iubesc
Si iti zic sincer cat demult te doresc
Nu am putu sa ma abtin inima dicteaza
Iar mintea mea nebuna razand contureaza
Ideea pura in forma ei cu adevarat nebuna
Nu pot sa spun in fata ce pot sa spun in rime
Nu pot sa iti arat mai bine cat tin la tine
Cat de mult te iubesc pt tine as face orice
Un sentiment ciudat ce am in cap oare ce ?
Mi-e dor de tine acum esti prea departe
In fiecare noapte ma gandesc te vreau aproape
Nu cred ca cer prea mult dar uneori nu se poate
Realizez ca ai plecat visez tarziu in noapte
Ma linistesc stiu ca te vei intoarce curand
Cand va veni acea zi ma gandesc plangand

Imi pare rau bebe ca te-am lasat sa pleci
Din cand in cand prin mintea mea mai treci
Va veni si ziua aia inca imi amintesc
Cat imi place sa iti spun ca te iubesc

Comentarii
  1. kido13 spune:

    „Imi pare rau bebe ca te-am lasat sa pleci
    Din cand in cand prin mintea mea mai treci
    Va veni si ziua aia inca imi amintesc
    Cat imi place sa iti spun ca te iubesc”

    BEBE :X Ioi imi place cuvantul asta..
    Oricum frumos text..Gabi m-ai lasat masca 😐 !

  2. dy0studio spune:

    Cică e cu dedicaţie pentru mine, aşa..

    Mâine nişte versuri aşa bombă special pt ea.

  3. Lizo spune:

    Pentru ea .. da special pentru ea .. si pentru danny :))
    Bebe :-” .. si mie imi place , era o fosta prietena si mi-a placut mult apelativu ..
    Ma bucur ca iti place

  4. cristifoto spune:

    Super beatul. Lizo sa-mi arati si mie cum l-ai facut;) dau o bere

  5. Maya spune:

    tipul e un geniu! 😐

  6. dy0studio spune:

    Ştim, ştim! Diseară o să aveţi parte de ceva şi mai tare!

    Când o să trec pe domeniu o să aveţi nişte surprize plăcute.

    Mersi Gabi încă odată! 😉

  7. Cristi Staicu spune:

    Asa e. Ca el nu am mai intalnit. Iti multumesc ca esti printre noi ca sa ne luminezi. http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=788042 sper sa va placa:)…. auditie placuta

  8. Lizo spune:

    @ Cristi – Nu este facut de mine , deobicei cu Fl studio 9 sau diferite programe ..
    @ Maya – Mersi !
    @ Danny – Sa ma cauti sa iti dau ultima „reusita”
    @ Cristi – Nu am spus ca este facut de mine , nu am spus ca este al meu . Beat Lizo – Pentru tine : Adica si pentru tine ca nu te prinzi ” Beat-ul ce v-a fi pe melodie daca am sa o cant 8-| ”
    P.S : Asculta Nane – Definitia unui mixtape

  9. cristifoto spune:

    Nu ms… nu prea inghit ,,cantaretii” care se chinuie sa deschida gura:P. Mult noroc cu melodia;)

  10. Cristi Staicu spune:

    Si presupun ca Danny nu s-ar supara daca as lua o poza de-a lui, i-as sterge semnatura, as redenumi-o ,,Foto Cristi Staicu” si as pune-o pe hostul meu. Eu nu o fur… doar o folosesc. Corect?

  11. dy0studio spune:

    Mă nu a zis că e beatul lui. El mi-a zis că e beatul de la versuri. Adică se potriveşte melodia. A redenumit el că aşa e beatu, dar la mine în calculator îmi apare numele melodiei.

    P.S: Acum câteva zile mi-am făcut copyright şi pe 2010 şi mă doare fix undeva şi la toate am şi na..

  12. Lizo spune:

    Ba nu e acelasi lucru :-J .. Dar oricum nu ma chinui sa iti explic .. Beat-urile de acolo sunt puse pentru a fi folosite de oricine pentru orice .. Nu ii intereseaza sunt free .. daca erau cu bani nu le aveam asa ca taci !! .. Si oricum :-J .. Asculta Nane – definitia unui mixtape

  13. Cristi Staicu spune:

    Nane e de cacat…. si daca pun poza pe hostul meu nu zic ca e a mea. Pur si simplu o pun acolo.

  14. Cristi Staicu spune:

    Si Danny eu am dat un exemplu cu pozele tale. Ma refer in general… la orice artist

  15. dy0studio spune:

    Comentaţi să-mi faceţi şi mie 3000 de comentarii:))))

  16. Cristi Staicu spune:

    Danny tu ce parere ai de faza asta. Daca ai o firma ca soundclick si pui 3 mel free si cineva face cel mai tare hit din melodiile tale…. cum te-ai simtii?

  17. dy0studio spune:

    M-aş bucura pt că ştiu că a făcut din melodiile mele. Dacă el a fost deştept şi a putut face. Uneori nu e bine să te tot dai tare-n bot. Îţi faci treaba ta şi laşi justiţia să-şi facă treaba. Că tu nu ai drepturi de autor pe melodii sau eu ştiu asta e vina ta.

  18. Lizo spune:

    Ba vere tu esti prost sau te prefaci 😐 .. Soundclick nu e firma 😐 E doar un site de gazduire a negativelor .. Acolo sunt o gramada de producatori .. Negativele free sunt date acolo pentru a se face piese pe ele .. si nu are cum sa devina hit , pentru ca ce realizezi tu nu se numeste album se numeste mixtape .. iar in mixtape nu sunt single-uri sau hit-uri 8-| da tu ce sa pricepi .. Pentru asta sunt acolo pentru a fi folosite .. daca nu vrei sa fie folosite le bagi cu bani

  19. Cristi Staicu spune:

    A fost dur…. mi-au dat lacrimile…

Lasă un răspuns

