Încă visez

Posted: 1 Martie 2010 in încă visez

M-ai învăţat ce înseamnă iubirea

fără ca să-mi dau seama

până în acest moment,

când fără tine sunt,

un zero absolut.

M-ai învățat să muşc

din mărul dăruirii

şi din timp

ca s-alergăm desculţ’

pe malurile mării

şi pe vînt.

Te-am învăţat şi eu

să inspiri aer

şi să expiri iubire

apoi s-o transformăm

în fericire.

M-ai învăţat să simt

soarele năpădinudu-mă

prin vene, atunci

cînd afară cerne.. cerne

Te-am învăţat să numeri,

stelele

ca mai apoi ele să creeze

abisele dintre noi.

Pentru tine!

Comentarii
  1. PushiT spune:

    Frumos, bravo ba 🙂

Lasă un răspuns

