Eu vs persoana mea

Posted: 1 Martie 2010 in Backstreetboys - Incomplete, eu, vs

” Nu ştiu cine sunt când sunt cu tine „,  ” Fără să vreau am ajuns să nu mai aştept niciun răspuns ” , ” Pentru că viaţa mea, oricum e trăită de altcineva ” , ” Stau şi spun că te iubesc, chiar dacă nu am dovezi ” , ” Dragostea e oarbă ” , ” Dragostea e simplă doar noi când ne iubim o complicăm „. Mă regăsesc pintre virgule şi tot mă gândesc la aceste fraze de câteva zile. Mă gândesc oare ce e corect şi ce e greşit în ele. Defapt nu sunt cu ea, defapt vreau răspunsuri de care îmi este teamă, viaţa mea a fost trăită de altcineva, o iubesc pot dovedi asta simplu deja tot fac asta, dar nu e aşa de simplu cum pare, dragostea nu e oarbă doar că nu toată lumea o simte, e adevărat o complicăm dar până la urmă tot o luăm pe calea bună. Eu mă bucur doar că m-am trezit la realitate şi că acum pot să o iau de la 0. Credeam că sunt mare cunoscător în unele chestii şi acum îmi dau seama că sunt începător. Acum sper să am ocazia să decid ce e bine şi ce e rău pentru mine. Numai vreau sfaturi, numai vreau nimic fac ce mă taie capul pe mine. Chiar dacă greşesc e absolut omenesc. Asta e recunosc sunt un păcătos şi un om care greşeşte. Parcă înainte aveam creierul spălat. Mi-au furat şi amintirile, nu mai am nimic. Au luat totul cu ei şi au plecat. Să revenim la subiect.  Întrebarea e pentru cine? Poţi să pleci nu o să-ţi spun acum că nopţile vor fi reci, deşi vor fi reci. Important este că fiecare îşi găseşte ‘ naşu ‘ şi când îl găsiţi vedeţi voi atunci. Eu l-am găsit şi al dracu ce greu îmi e. Defapt ce a mai rămas din mine? Ce mi-ai luat din mine? Mă duc să o caut pentru că ştiu unde e..

Plus special pentru..   ->  Backstreetboys – Incomplete

P.S: Îmi vine să mă dau cu capu de pereţi, moama numai pot..
Comentarii
  1. Mady spune:

    I love that song!:x

  2. dy0studio spune:

    Sper să-i placă şi ei. 😉

  3. Claudia spune:

    E frumoasa. Ma invadeaza nostalgia cand o ascult.

  4. kido13 spune:

    Aham..frumos post..bine zis..si melodia e chiar adorabila

Lasă un răspuns

