Oare contează ?

Posted: 24 Februarie 2010 in ea si cu mine, oare contează ?, vise

Stau acum în pat. Butonez rapid la telefon un post pentru că nu am voie la calculator. Stăteam aşa pe beznă pur şi simplu, căştile în urechi şi ia ghici cine trece prin gândul meu? De parcă acum 15 minute când eram la masă nu trecea ea cu un tip de mână prin faţa mea. Azi dimineaţă era pe plajă se bronza la umbra unei portocale. Ieri era în casă la ea, citea o carte, iar eu o admiram din nicăieri. Eram acolo cu ea în cameră, dar nu mă putea observa. Şi totuşi tipul ăla ce avea în plus faţă de prostu ăsta? Toţi băieţii pun mereu întrebarea asta.. Da şi era acolo citea şi nimeni nu o deranja. Era doar ea şi cu cartea, iar ele amândouă în gândul meu. Şi trece aşa prin gândul meu aşa de lin şi încet de parcă o visam. De unde să ştiu dacă el era mai mare ca ea? Presupun că, cartea era de dragoste. Numai ea şi cu cartea ştiu despre ce este vorba. De când sper să cred că este un vis tot ce mi se întâmplă să ştiu că nu este a mea şi deodată să mă trezesc brusc cu ea lângă mine, defapt fiind cu ea numai că eu visam cu ochii deschişi gândindu-mă la ce este mai rău. Şi totuşi ce are în plus? Ştiu, ştiu.. e special, fiecare este, dar nu şi eu. Cartea se supără şi pleacă. Băiatul începe să se enerveze şi pleacă şi el după carte, ea râmâne singură acolo undeva. Eu alerg repede şi când ajung lângă ea, ajung lângă ea. Cartea vine deodată şi ne mânâncă pe amândoi, iar băieţaşul spesial se pune în cur şi plânge. Dacă cât de curând nu îi spun că e frumoasă şi că o iubesc îmi dau 100 de palme şi mă dau cu capu’ de toţi pereţii. Şi chestia e că tot ce zic sunt doar nişte cuvinte amărâte şi oare contează? Dar era doar cartea care o ţin acum în mână şi o citesc şi era vorba de ei. Oare aşa era? Sau poate? Dar contează? Acum la final stau şi spun că te iubesc, chiar dacă nu am dovezi.

Comentarii
  1. kido13 spune:

    Frumos scris ca de obicei..
    Simt o oarecare plictiseala in felul tau de a vorbii..am dreptate?! ..chiar nu stiu de ce am sentimentul asta 😕
    Oricum..nu stiu daca chiar ma prind la ce/cine te referi..
    [Vezi ca ai cateva greseli pe acolo :*]

  2. Claudia spune:

    Imi pare rau.

  3. kido13 spune:

    Acum stiu ca m-am prins la ce/cine se referea! 😀

  4. PushiT spune:

    Claudia, de ce iti pare rau ? Mesaj din partea lui Dani

    El nu are voie la calculator…

  5. Claudia spune:

    Pt el :))

  6. dy0studio spune:

    Nu e nicio plictiseala. Acum sunt pe telefon şi na am scris repede. Înţelegeţi ce vreţi. Oricum văd că nu prea contează.

  7. kido13 spune:

    😐
    De ce zici ca nu conteaza? /:)

  8. dy0studio spune:

    Nu ştiu ce gândesc oamenii. Nu prea mai am motive să sper da nu mă las bătut..

  9. Lizo spune:

    Deja ma sperii ba 😐 .. Oare isi v-a da seama pana la urma ? Sau o sa o iei direct .. to be continued

Lasă un răspuns

