Politicienii sunt nişte adevăraţi analfabeţi!

Posted: 21 Februarie 2010 in geoana, pd, pnl, politicieni, psd

Acum câteva minute mă uitam în Panoul de control de la wordpress mai exact la What’s hot şi văd acolo titlu.. cu vicepreşedinte. Intru şi când văd prostia în splendoarea ei. Îmi vine să-mi dau palme. Pur şi simplu nu pot să mă abţin când văd aşa ceva. ” sait ” , ” inloc „, ” zi-s „, etc. Vorba unui prieten bun poate o fi făcut la bâză, dar totuşi. Părerea mea despre toţi parlamentarii nu s-a schimbat.  Aş vrea să-i aşez pe toţi aşa frumos şi i-aş împuşca până mi s-ar termina gloanţele. Indiferent că sunt de la PSD, PNL, PLM.. toate sunt o mare porcărie şi nimeni nu are dreptate. Şi după ce că sunt proşti, se laudă cu alte nimicuri şi pe deasupra mai sunt şi urâţi mai ales căcatu de Goarnă ( geantă scuze Geoană ) care are faţa aia de spiriduş, nu-i suport frate! Linkul dacă vreţi pe privat că poate are prea multe vizite de la mine.

psd

Comentarii
  1. PushiT spune:

    Dupa cum se exprima si dupa cat de idiot e, eu zic ca e facut in baza. Dar si daca e pe bune…vai si-amar de ei

  2. Mady spune:

    Acum ti-ai dat seama Dany??:) Las ca vine si vremea noastra;)

  3. dy0studio spune:

    Nu mi-am dat seama acum. Am evitat să scriu despre ei, dar acum nu m-am putut abţine. :))

    Cum adică lasă că vine şi vremea noastră?

  4. PushiT spune:

    Sa fim noi la putere :))

  5. Lizo spune:

    Nu este site-ul sau oficial se vede clar ..

  6. kido13 spune:

    Sunt prea multe greseli totusi..oare chiar asa sa fie?!
    Eu cred ca e facut in baza..dar vb lu’ Tudor..si daca e adevarat vai de curu’ nostru :))

Lasă un răspuns

