Tocăniţă!

Posted: 20 Februarie 2010 in despre Craiova, fotbal, iarna, muşte, primăvara, wikepedia, ţânţari

Acum trebuie să scriu propunerile de la ” Chestia de sâmbătă „.

  • Muştele şi tânţarii. ( Melodie specială pentru ţânţari )Mda ţin minte că la ţară la mine erau prin toată casa numai chestii dinălea lipicioase pentru prins muşte. Odată când eram mic mi-am prins odată faţa de una. Sunt stresante mai ales când vrei să dormi şi e linişte în cameră şi deodată se aude aşa un bâzâit care te scoate din sărite. Despre ţânţari ce să zic? Sunt nişte mici vampiri săracii. Aveam numai bube pe picioare când eram mic de la muşcăturile lor. Pentru apărare vă recomand PLICIUL ! Oricum nu ştiu dacă aţi observat dar de la un timp numai sunt aşa multe muşte şi mulţi ţânţari cum erau acum câţiva ani.
  • Despre Craiova. Îmi place acest oraş în primul rând pentru că m-am născut aici. Îmi place fiindcă ai pe unde să te plimbi, este destul de mare. Avem nişte parcuri frumoase şi desigur celebrul Romanescu care este în prezent unul dintre cele mai mari parcuri naturale din Europa. De când a venit primarul Solomon chiar s-au schimbat foarte multe. S-a ocupat foarte bine de oraş şi s-au cunoscut diferenţele. Nu îmi place că avem cam mulţi ţigani şi nu îmi place fiindcă velodromul nu este folosit pentru competiţii sau diferite concursuri. Şi mai sunt multe locuri care ar putea fi amenajate pentru diferite proiecte şi activităţi. Poate aş pleca dacă mi-ar face cineva o propunere bună, dar merg doar pe variante sigure. Planuri de viitor aş avea, dar viitorul este aşa de şiret şi nici nu ştim ce ne rezervă. Oricum dacă ar fi aşa, aş pleca o perioadă după care m-aş întoarce fiindcă nicăieri nu e mai bine decât acasă!
  • “Viata nu este niciodata asa cum ai crezut ieri. Ieri credeam in minciuna,astazi cred in adevar si cu atat mai mult in reusita. Si totusi…nu stiu inca ce e adevarat,real sau ce e fals. ” ( trebuie să scriu în continuarea acestor fraze ) Da să şti că viaţa nu este niciodată cum ai crezut ieri. Părerea despre ceva sau cineva poţi să ţi-o schimbi destul de repede, depinde şi de circumstanţe. Acum câteva zile eram înconjurat numai de vrăjeli şi amăgiri, iar acum când am întâlnit adevărul l-am luat drept minciună, dar realitatea m-a adus pe drumul cel bun. Drumul reuşitelor. Dar totuşi de când sunt aşa visător încă nu am descoperit diferenţele între adevăr şi minciună, între original şi fals, între realitate şi vis. Oare când mă voi trezi din vis? Atunci când ea o să-mi zică…
  • Fotbalul a reprezentat o parte destul de importantă în viaţa mea. La început a fost o plăcere, dar când am început să fac de performanţă a devenit o plăcere şi mai mare. Am făcut câţiva ani buni de care îmi este dor. Nu îmi plac oamenii care nu au nicio legătură cu acest sport şi stau cu berea în mână cu televizorul în faţă şi încep să comenteze jucătorii. Dacă ar ştii unii ce presiune este pe teren şi dacă ar ştii că uneori mai ai şi o zi proastă nu poţi să joci bine în fiecare zi. Deobicei fotbalul este considerat şi sportul bărbaţilor, dar nu tuturor le place, oricum majoritatea predomină. Important pentru orice sport este să-l joci indiferent că joci pe maidan, în spatele blocului indiferent că  faci de performanţă trebuie să joci de plăcere.
  • „..era o seara de vara cand cu ai tai erai pe afara , ai vazut-o si ai privit-o ca pe o prada usoara .. in schimb felul ei de afi atat de diferita , te-a facut sa o placi era chiar deosebita „ Bă melodia e foarte tristă exemplifică o fază cu o fostă care Dumnezeu să o odihnească. Nu ştiu nu am idee pentru că deja am uitat de trecutul meu şi nu vreau să-mi aduc aminte iar. Îmi pare rău Gabi.. altă dată.
  • Mi-a plăcut această iarnă. Am reuşit performanţa cam pe la sfârşitul ei să dau cu capul sănătos de gheaţă. Împreună cu cei mai buni prieteni ne-am dat cu sania, curu, picioarele, spatele, burta, foraşul. Ne-am distrat în felul nostru. Unii au fost frecaţi prea mult, alţii deloc. Altora le-a fost prea frig, etc. Norocul unora a fost că este Ciobănaşul în parc. Pot să zic că am profitat din plin de această iarnă! Oricum Dona ( căţeaua ( husky ) lui Bodo)  a fost lovitura sub centură de câte ori am mers. Căţea mai încăpăţânată nu am mai văzut. Oricum cred că şi ea s-a distrat. Acum a trecut deja farmecul iernii ( nu şi pentru Mădălina care astăzi 20 februarie şi-a dat bradul jos ) şi desigur aşteptăm cu braţele deschise primăvara!!

Poze noi pe blog!!

Comentarii
  1. Lizo spune:

    Ok poate alta data .. Ba scuze de faza din parc , da trebuia sa veniti si voi ce naiba 😐

  2. dy0studio spune:

    Nu că scuze, pe Cosmin îl înţelesei, dar voi ar trebuii să aveţi o scuză foarte bună.

    O să vă da-ţi şi voi seama mai târziu de unele fapte pe care le faceţi.

  3. valearosie spune:

    Mersi pentru postul „Despre Craiova” ! Chiar eram curios ce parere ai.

  4. dy0studio spune:

    O să mai scriu. Dar acum se făcea postul prea mare..

    Cu plăcere!

  5. anonimous spune:

    si eu mai am bradu :-” =) :))

    ce sa te faci cu lenea asta :”>

    iarna asta mai mult nu mi-a placut 😐

  6. Elena spune:

    Vaca da laptic,gaina ousor,numai eu nu ma incadrez in decor..pam pam!=)):X
    Si mie,de asemenea,imi place Craiova.. sunt multe locuri frumoase in ea,si multe de care majoritate habar n-are!
    Nu stiu de ce multi isi dau cu parerea aiurea,si spun ca Craiova este un oras de cacat etc.Pai fratilor,numai vorbiti voi aia care nu iesiti decat de acasa pana la scoala,pana la magazin,pana sa duceti gunoiul.Bine,are si locuri deplorabile,pline de gunoaie si infectii,dar cu timpul se vor remedia toate(„lumea se misca continuu”).
    Imi place ce ai scris!

  7. dy0studio spune:

    Aoleu Albert chiar aşa de lene? P.S: Eu nu l-am pus :))))

    Ştiu Elena aşa este. Mă bucur că îţi place, e cam lung şi le ăstora lene să citească, dar acum.. asta e.

  8. anonimous spune:

    lenea e caracteristica mea cea mai importanta :X

Lasă un răspuns

