Lizo – fragmente

Posted: 19 Februarie 2010 in demo, Lizo - fragmente, versuri.ro

Tarziu in noapte astern niste ganduri
Din suflet bucati din inima franturi
Mi-au zis multi ca am versuri prea triste
Voi ramaneti cu vorbe eu imi fac liste
Cu piese bune sau slabe cum sunt ele
Sunt mandru de ele pentru ca-s ale mele
Nu pot sa scriu despre lucruri frumoase
Pentru mine nu e ca in visele voastre
Aici in realiate cu greu se face fata
Desi nu sunt fumat parca vad tot in ceata
Imi pare rau ca nu pot sa va fiu pe plac
Dar asta mi-a placut si asta fac
E asa cum vad eu rostu` cu adevarat
Si chiar daca ma vedeti sunt demult plecat

Este doar o parte. Mai trebuie să scrie Gabi ( Lizo ).

Comentarii
  1. kido13 spune:

    Talent :>

  2. dy0studio spune:

    Barosan de barosan. Sau mai pe scurt baştan. :))))

  3. Lizo spune:

    Ma rog in fine era doar un demo , toata o las pe maine cred ..
    ms :-” .. barosan de bastan ma =))))))) ..

  4. dy0studio spune:

    :)) da cum să nu..

Lasă un răspuns

