Doar ea

Posted: 19 Februarie 2010 in doar ea, rock

Stau în pat gata, gata să adorm. În căşti face gălăgie rock-ul. Mă gândesc iar la ea. Noaptea adorm cu gândul la ea. În somn o visez, când mă trezesc plec cu gândul la ea, când sunt fericit, trist, nervos, etc tot la ea mă gândesc până la urmă. Dar acum stau cu faţa îndreptată spre tavan şi deodată erupe o lacrimă fină. Încet îşi ia avânt spre obraz. Alunecă duios şi deodată se prelinge pe tot obrazul şi cade necontenit spre nicăieri. Îmi şterg ochiul umezit. Mai stau 5 minute să scriu aceste cuvinte, mai visez puţin şi gata. Ce gata ? M-am decis să tot lupt. Punct că mâine la 7 trebuie să mă trezesc. ( post scris pe telefon )

Comentarii
  1. valearosie spune:

    nu intelesei foarte bine la ce te referi dar totusi, ai o imaginatie bogata.

  2. Claudia spune:

    La „ea”, bai, desteptule! O, doamne.
    Te vazui azi :> Ha!

  3. Lizo spune:

    Ma intreb oare care ar fi reactia „ei” daca ar sti ca la „ea” se refera :))

  4. Claudia spune:

    Lizo, s-ar simti si bine, dar si vinovata, intr-un fel. Sunt fata si crede-ma ca asta as simti.

  5. Lizo spune:

    Vinovata ? De ce ? Chiar m-ai facut curios .

  6. Claudia spune:

    Pt ca are simtiri si e naiva, crede, vede si simte. Tu de ce crezi?

  7. dy0studio spune:

    Hei gara! Ce e aici ?

    Andrei imaginaţie am, timp nu.

    Claudia nu am înţeles m-ai văzut sau ?

    Gabi…

  8. Claudia spune:

    da, te vazui. Erai cu…Mihai, parca. pe la 5. Trecui cu masina, ca daca te vedeam pe strada, timap :”>

  9. dy0studio spune:

    Da credeam că mă văzuşi când eram cu bicicleta. Atunci doar ce mă schimbasem şi plecai cu el.

    Da de unde ştii de Mihai din filmuleţe ? :))))))

Lasă un răspuns

