Mothă fukă love or wha ?

Posted: 18 Februarie 2010 in agatat de fete, Animal X, confuzie, conversatii, indragostit, love

Vi s-a întâmplat vreodată să aveţi probleme de comunicare? Mai mult când e vorba de fete. Na când vezi una bună, plm.. care îţi place te duci o vrăjeşti ălea ălea. După tot vorbeşti cu ea faci ce faci, trece timpul şi o laşi până la urmă. Dacă doar îţi place de ea şi nu ai niciun sentiment profund atunci nu ai probleme. Te cam doare undeva de ea, de sentimentele ei de tot. Deci nu ai probleme de comunicare. Dar plm, când întâlneşti o fată ‘mmmm.. ‘ , ‘ aaaaa .. ‘ de te bâlbâi când e în faţa ta şi vorbeşti cu ea ( nu găsesc adjective bune să definesc ). Gen fata de care eşti îndrăgostit. Mă refer să ţii la ea pentru ceea ce este ca persoană, pentru cum gândeşte şi pentru cum arată mai pe scurt pentru tot ce are şi este. Dar în acest caz aspectul fizic este inferior caracterului şi calităţilor sufleteşti. Atunci de ce uneori îţi este frică să începi o conversaţie sau orice altceva. Oare o fi frica să nu cumva să greşeşti ceva? Oare să fie din cauză că eşti prea mothă fukă in ză love? Oare ce să fie?

În seara asta se aud bine de tot câteva melodii de la Animal X: Generaţia verde, | Sâmbure de drac, | Nisip purtat de vânt, | Balada, | Don’t let go, plus încă câteva da mie lene să le mai pun..

Comentarii
  1. Lizo spune:

    Cu fetele e greu de tot :-J .. nu ma mai pasioneaza subiectul in momentu asta , ce o fi o fi , daca vrea nu imi trebuie prea multa vrajeala .. si nu stiu ce sa zic , nu prea mai intereseaza cum arata , cum ai zis si tu conteaza caracteru , degeaba e frumoasa daca e :-J .. ma rog am o viziune poate mai diferita nu poti intelege ce am in cap , dar oricum e greu cu fetele , sunt pretentioase fitoase e greu sa gasesti exact ceea ce vrei ..

  2. dy0studio spune:

    Bă fiecare cu ale lui. Şi eu pot să vă vorbesc până.. muriţi de foame, dar pla cine o să înţeleagă?

    Văd eu cum mă descurc.. doar întrebam aşa, credeam că numai eu am probleme de genul.

    Oricum ca să zic aşa. Până la urmă oricine îşi întâlneşte Naşu’ . Ştiţi voi la ce mă refer.

  3. boredstefania spune:

    da,stim,stim.
    eu una nu sunt pretentioasa.Ce ma enerveaza groaznic,e intrebarea aia”vrei sa stai cu mine/sa fi cu mine?”pe care voi,in general nu o puneti cand suntem fata in fata.daca ar fi dupa mine,e mai simplu sa astepti sa vezi daca iti da de inteles ca te place,si gt,o saruti:))asa mi sa intamplat,de mai multe ori,si mi se pare mult mai simplu si mai …frumos,mai putin aiurea pt voi/noi,decat ….uite,vreau sa iti zic ceva,si sa vorbesc serios,vrei sa fi bla bla bla…::))fara balbaieli si toate astea:D:D
    Parerea mea:)

  4. boredstefania spune:

    nu m`am exprimat foarte coerent,sunt nedormita de muuult timp,nu mai stiu cand am dormit mai mult ,sau macar pana dimneata.pana acu` mi`am ocupat ziua cu chestii marunte..

  5. dy0studio spune:

    Eh nu toţi suntem la fel. Eu nu folosesc vrei să te bagi, etc.
    Depinde de fiecare. Ştiu cel mai bine e face to face, dar uneori din multe motive nu poţi să faci tot timpul asta.

    Deobicei e bine multe fapte şi puţine vorbe. Dar depinde de cazuri.

    Te înţelegem nu te mai tot scuza..! 😛

  6. Claudia spune:

    Nu, cu fetele nu e deloc greu. Asta daca nu esti un baiat prost care alearga dupa toate pitipoanceel gata sa-ti cada la picioare, la propriu. Voi nu stiti sa fiti sinceri, sa fiti sensibili si sa aratati afectiune? Si-atunci? Fetelor le place resfatul, dar nu pitiponceala aia nesuferita, cu ieftine cadouri si fara sentiment.
    Incercati sa vorbiti cu ele ca sa descoperiti cum sunt cu adevarat.

  7. anonimous spune:

    depinde si de fata si cat de comunicativa e ea, daca e mai deschisa si nu proasta de bubuie poti vorbi cu ea ore in sir, dar daca e mai timida, cu fite, sau dang-dang o lasi mai bine asa
    cred ca am patit-o odata sau de doua ori sa ma balbai, si o sa incep probabil sa o fac mai des in urmatorii ani :))

    dar cel mai rau e cand vezi una frumoasa si sa nu ai cum sa te bagi in seama cu ea (ex. in kaufland :-„)

  8. valearosie spune:

    da..nu esti singurul care a avut probleme de genu asta cu fetele, adica atunci cand iti place o fata cu adevarat chiar nu iti gasesti vorbele si incepi sa te balbai, iar dupa ce nu mai esti cu ea fata in fata incepi sa prinzi curaj si incepi sa te gandesti ca ce prost fusei ca nu ii zisei ce vruiam si ca data viitoare nu mai fac asa …mai e si partea a doua atunci cand vorbesti cu fata de care chiar nu iti pasa de ea si incepi sa faci baza sau sa o faci sa se simta prost.

  9. PushiT spune:

    Buna ideea lui Stefania, numai ca poate doar ai tu impresia ca te place si dupa ce o saruti te trezesti cu 5 degete pe obraz

Lasă un răspuns

