Despre mine

Posted: 17 Februarie 2010 in Despre mine

Vreau să îmi faceţi o scurtă descriere. O părere despre mine. Deoarece trebuie să mă ocup acum luna aceasta mai bine de blog şi vreau să-mi fac şi o descriere calumea. Descrierea mea şi a blogului ( la pagina DESPRE ). Şi vreau să pun mai multe păreri ca să ştie şi cei care nu mă cunosc cum stă treaba. Scrieţi astfel:

  • Cum m-aţi cunoscut.
  • Prima impresie despre mine.
  • Cât timp a durat să vă schimbaţi părerea despre mine.
  • Calităţi.
  • Defecte.
  • Ce aţi vrea să schimbaţi la mine.
  • Ce va impresionat cel mai mult la mine.
  • etc, etc, etc..
  • Şi printre toate aceste lucruri mai scrieţi ce vreţi. Tot ce e scris la bâză va fi şters. Dacă vreţi să fiţi serioşi bine dacă nu tot aşa.
Comentarii
  1. Elena spune:

    -Intr-o zi cu soare,si mai exact 15 septembrie.
    -..caca.Una f proasta.Si anume:copil plin de el,cu aere si figuri in cap,suparacios,siii fff enervant.
    -Destul.. .Cred ca a durat cam o luna,sau.. nu mai tin minte.
    -Morale:personalitate,originalitate,autoritate./Fizice:zambetul.
    -Morale:sacaitor,uneori mult prea autoritar./Fizice:mie nu-mi plac blonzii:D.
    -… chiar nu stiu.Probabil obisnuiinta de a scuipa.
    -Imi place cum razi.

    Imi place ca esti o persoana de incredere,ca te numeri printre prietenii mei,ca te-am cunoscut!

  2. Alle spune:

    Pai.Te-am cunoscut pe mess.Si..cred ca te-am vazut si de revelion.:D
    Prima impresie: „wow!”~~Nu ma asteptam sa mai fie baieti asa :))..(de treaba,intelegatori.)
    Inca nu mi-am schimbat parerea..:D
    Nu te cunosc de mult timp,si nici prea bine..
    Din cate am vazut: De treaba..cam tot ce pot spune..
    Momentan nu am descoperit nimic :))
    Pai nu cred ca as vrea sa schimb ceva.
    Cred ca cel mai mult ..tu..in general..

  3. Claudia spune:

    Ah, te stiu de…multi ani, nu i-am numarat, dar te-am descoperit tarziu. In Primara nici nu-mi aduc aminte sa te fi vazut vreodata pe acolo, apoi te-am mai zarit prin Gimnaziu. A venit acel POC! intr-a 8-a, cand mi-am calcat pe inima si ti-am zis. cand erai mic si sters prin scoala aia nici nu te bagam in seama.
    Tii minte cand incepusem sa ne intelegem intr-a 7-a? Erai cu Diana si faceam pe Cupidon. Mi-a placut perioada aia, desi nu mi se pareai chiar ok. Pareai mai prostut si nu stiai cum sa dai cu nuca, sa nu ajunga in perete.
    Te-ai mai schimbat; acum stii sa dai cu nuca si unde s-o arunci. Ai continuat sa faci greseli, unele ireparabile si te-ai mai modelat.
    Vorbeai muuuult, la un moment dat. Prea mult, poate. Uneori si ceea ce nu era necesar, dar erai simpatic. Eu am trecut o perioada peste tot, desi cunosti cum te-ai jucat. Stii ce mi-a placut cel mai mult din tot al tau? Ochii. Sunt punctul tau forte.
    De ce te-ai schimba pentru ce zic altii? Esti prea departe sau prea aproape de ceea ce vrem noi sa fii.

  4. PushiT spune:

    Pai..habar nu mai am. Cred ca sunt cativa ani

    Genul de persoana care nu e dispusa sa isi faca prieteni noi

    Pai…destul, cam pana in liceu

    Gagiu de treaba, poate gandi ca oricine, saritor, alea alea

    Pai nu stiu care ar fi defectul tau major in afara de ****

    Tot ce se poate

    Hmm, felu in care gandesti uneori

    Sti ca nu le am cu descrierile :-?? Te vorbii eu de bine, da tot milog ramai

  5. boredstefania spune:

    hm…te`am cunoscut…
    da,imi aduc aminte
    m`ai rugat sa iti dau idu`,sa imi ceri o parere.dupaia…am vorbit despre poze,si am ajuns sa facem poze:)
    prima impresie?cand am vazut pe hi5,chestia cu idu`,m`am intrebat:”oare ce`o vrea danny de la mine..ca nu am schimbat cu el nici 2 cuvinte :)))”.la inceput mi`ai paruut foarte ,nu stiu,nu gasesc cuvantu`..sunt prea obosita-nu am mai dormit de duminica,ma rog…,doar 2 h pe noapte.ai fost direct,si mi`a placut ca mi`ai zis fara ocolisuri ce vroiai.am aceeasi parere,ca esti de treaba,si se poate discuta aprox. orice cu tine:)
    calitati?hmm,faci niste poze bestiale si cam ce au zis si astia de p`aci:))
    defecte?..iti pasa mult prea mult de gura lumii:).
    ce m`a impresionat la tine…atunci cand te`am cunoscut erai foarte indragostit,sau asa mi sa parut,si mi`a placut mult de tot scrisoarea aia,ma rog,mailu(stii la ce ma refer).era geniala,si inca mai e.
    nu as schimba nimic,sau poate,daca ar fi dupa mine,te`as face mai indiferent.
    cam atata,asta e parerea mea.stiu ca insirai ditamai` parerea,da am chef de scris:D

  6. dy0studio spune:

    Mă bucur pentru tot ce aţi scris. Cu atât mai mult cu atât mai bine.

    Mulţumesc pentru tot. Aveţi dreptate.

    Elena şi eu mă bucur tare mult.

    Alexandra o să ai timp să descoperi multe la mine..

    Clau nu vreau să mă schimb, vreau doar să văd părerea voastră. De schimbat mă schimb când şi cum vreau. Cât despre ultima propoziţie.. am rămas cu gura căscată.

    Tudor.. :))))))

    Ştefania chestia că de ce am vorbit atunci încă mai persistă. O să-ţi explic pe mess. Ce ai făcut tu zilele ăştea? Ce ai zis de defecte aşa este.. dar 80% . Da mailu nu cred că l-a primit. Ştiu că încă e da na. Vorbim pe mess.. :)) Indiferent am fost la greu. Acum am învăţat din trecut, sunt doar cu cine trebuie. De data asta o să fiu de 3000 de ori mai atent.

  7. Lizo spune:

    * Cum m-aţi cunoscut .. la scoala .. 15-16 septembrie , ceva banal deja ma plictiseste prima zi de scoala
    * Prima impresie despre mine ba da figurant te credeam =))
    * Cât timp a durat să vă schimbaţi părerea despre mine .. cateva luni , nu prea aveam treaba unul cu altul
    * Calităţi nu stiu nu remarc asta la cineva mi-e aiurea
    * Defecte dai prea multe detalii frate cand povestesti ceva =))
    * Ce aţi vrea să schimbaţi la mine freza de acum 😐 la modu grav 😐
    * Ce va impresionat cel mai mult la mine fel de a fi

    * Şi printre toate aceste lucruri mai scrieţi ce vreţi. Tot ce e scris la bâză va fi şters. Dacă vreţi să fiţi serioşi bine dacă nu tot aşa.
    Sper ca nu stergi ce am zis mai sus mai, la gluma , ce sa mai zic , ma mai enervezi cateodata ( stiu ca si eu da ..) ma rog per ansamblu ma buccur da ne-am imprietenit si e totul ok ..

  8. dy0studio spune:

    Şi eu! Voi vă permiteţi daţi-vă-n.. doar ştiţi asta.

    Mi casa e su casa..sau cum plm se scrie :)))))))

Lasă un răspuns

