Ea, ea, ea, ea

Posted: 16 Februarie 2010 in ea

Stau mă plimb prin camera. Blugii puţin ridicaţi să nu calc pe ei. Un tricou ceva mai larg sa meargă cu blugii largi. Mestec de ceva timp la o gumă şi da, dau târcoale prin camera. În boxe se dezlănţuie tot albumul lui taxi. Important este totuşi la ce mă gândesc, mai degrabă la cine. Acum mă aşez pe canapea ca să mă pot concentra. Până acum câteva zile am fost rătăcit din cauza altor sentimente care credeam că le merită cineva, dar defapt ea le merită pentru că aveam impresia că le iubesc pe celelalte. Nu ştiu frate cât am putut sa greşesc. Acum mă dau cu capul de perete de nervi. Cred că şi-a dat seama şi sper în acelaşi timp. Dar nu cred că mai se poate ceva, da am îndoieli. Dar mai încerc că este dreptul meu.Şi pentru aşa o fată.. cum să nu încerc.  ( postul e scris pe telefon )

Comentarii
  1. PushiT spune:

    Si daca nu si-a dat inca seama, poti oricand sa ii spui. Sau…macar sa ii arati ca ai gresit atunci si ca nu vrei sa repeti greseala

  2. kido13 spune:

    O sa reusesti 😉
    Sunt right next to you :-” =))
    Te-am pupat :*

Lasă un răspuns

