Bag pula!

Posted: 16 Februarie 2010 in încredere, bag pula, ironie, orgoliu, prietenie, seriozitate, vocabular

Iar? Da, m-am săturat să mă tot subestimeze părinţii. Încerc şi reuşesc să iasă totul bine. Dar mereu găsesc un motiv să se ia de mine. Poate e de vină diferenţa mare de vârstă, ori fac intenţionat, ori le este frică să nu ajung ca ei. Frate parcă tot ce fac, fac fără niciun scop. Tot nu sunt mulţumiţi. M-am săturat şi de toţi căcaţi care mă critică. Îmi bag pula în voi! În loc să citeşti un post de încă 2-3 ori pentru că dacă citeşti doar odată nu o să înţelegi bine. Voi nu sunteţi în stare să legaţi 2 propoziţii, nu sunteţi în stare să scrieţi ceva pe placul majorităţii. Ăsta e rolul vostru în viaţă să tot comentaţi. Eh oricum vă ştiu pe unii din voi, credeţi că dacă unii din noi nu vă băgăm în seamă sau dacă nu părem a fi mari ” şmenari „, etc. Suntem! Ştiu cine sunteţi şi câtă bătaie puteţi să mâncaţi. Mda vă ameninţ şi ce? Voi faceţi asta tot timpul, eu o fac doar când trebuie. Acum râdeţi, dar până mă prindeţi într-o zi chiar epuziat şi plin de nervi. M-am săturat de toţi oameni, că sunt nişte prieteni, că sunt doar nişte cunoştinţe.. m-am săturat. Nu vă convine nimic. Eu mereu să îndur, să nu zic nimic, să vă ajut, să renunţ mereu eu primul, dar voi? nimic, pula. Voi mereu vă luaţi de mine la prima greşeală, dar voi dacă aţi greşit eu să nu zic nimic ” că ce? nu îmi permit? ” păi bă băgami-aş.. cine mai sunteţi şi voi? v-aţi găsit unii mari genii pintre proşti. Prin simplul fapt că toţi suntem la fel, dar fiecare om este diferit de toţi ceilalţi. Da fiecare e unic în această lume. Mai trebuie să lucraţi la orgoliu, vocabular, încredere, ironie, prietenie, seriozitate. Dar mai întâi căutaţi pe google ce înseamnă fiecare că dacă vă pun să cautaţi în dicţionar mă întrebaţi ce e ăla. Eu sunt de vină mereu..

P.S: Se poate ca cineva căruia i-ai făcut rău în trecut sau ţi-ai bătut puţin joc de acea persoană. Persoana să uite totuşi şi să treacă mai departe ? ( în sensul dacă vorbeşte cu mine să nu ia în considerare ce am făcut ) sau mai pe scurt să mă ierte!

Acum mă mulţumesc cu :

Taxi – Zâmbetul tău de dimineaţă.

Taxi – Unde cauţi tu

Taxi – Mi-e dor şi doare

Taxi – Te văd în toate femeile

Taxi – Jumătatea mea

Comentarii
  1. Mady spune:

    Sa treaca mai departe poate.. dar sa uite nu cred!:D

  2. PushiT spune:

    Ba, calm. Parintii fac chestii inexplicabile doar ca ru sa inveti sau sa fi cuminte.

    Cat despre a 2-a problema…sa speram ca o sa te ierte. Demonstreaza-i ca tu chiar regreti si ca o meriti.

  3. dy0studio spune:

    Mă calmai cât de cât, dar zilele ăştea.. toţi au înnebunit. Noroc cu voi că dacă nu..

    A 2-a problemă îmi fac griji, dar nu îmi fac griji dacă înţelegi. Zi tu.. cum arăt pe la şcoală? Bine?

  4. Claudia spune:

    Great words, Mady!
    Parintii fac asta ca sa te motiveze. Uneori nu reusesc in asta. Anii trecuti eram urmarita de un personaj in care ai mei vedeau perfectiunea. Anul asta am inceput sa mai scap de asta, dar ei nu scapa de obiceiul de a face reprosuri. Am incercat sa-i uimesc, sa le demonstrez ca sunt unica in felul meu, dar ei nu arata ca vad perfectiunea in mine. Ia totul asa cum e si va trece.

Lasă un răspuns

