Ea şi cu mintea mea

Posted: 15 Februarie 2010 in amintiri frumoase, anihilatori, ea şi cu mintea mea, ştergerea memoriei

Chestia e că am pus anihilatorii să mi-o şteargă pe ea din minte. S-au tot chinuit dar nu prea au reuşit. Am tot fugit prin mintea mea şi m-am ascuns ca să nu mă găsească calculatorul lor. Am zis că vreau să renunţ la tot, am vrut să nu mai mi-o şteargă din memorie, dar era prea tarziu deja visam şi eram cu ea. Anihilatorii nu au încetat şi au tot continuat procesul de ştergere. Mi-am adus aminte numai de ea. Am revăzut toate momentele petrecute numai cu ea. Până la urmă nici nu ştiu cum de a intrat în mintea mea, o clipă am uitat-o şi imediat a revenit. Cu timpul au reuşit sa mai şteargă din amintiri dar te-am luat şi am fugit departe prin minţile mele să nu ne găsească nimeni. Până la urmă ei ne-au găsit. Deja trecuse mult timp, din păcate aproape te-au şters de tot. Deja ajunsesem în timpul când ne-am cunoscut. Doamne ce amintiri, a totală harababură a început doar din nişte sentimente. Au reuşit până într-un final să te şteargă de tot. M-am trezit următoarea zi eram cu tine şi eram lângă un casetofon şi ai pus o casetă şi tu ziceai toate lucrurile care nu îţi plac la mine. Ţi-am spus să pleci. Dar după ceva timp te-ai întors la mine. Când te-ai întors la mine atunci ascultam caseta mea. Şi ziceam toate lucrurile urâte despre tine, eram supărat de na şi am rostit multe cuvinte fără să-mi dau seama doar din frica de a nu te pierde. Ai venit mi-am cerut scuze, dar nu ai mai suportat să auzi atâtea cuvinte care ucid. Ai plecat, iar cand să pleci de tot din viaţa mea  am strigat la tine şi ţi-am spus stai nu pleca. Şi ai rămas fără să spui de ce ..

Comentarii
  1. kido13 spune:

    Ori sunt proasta si nu inteleg nimic…ori nu vreau sa inteleg:|
    Astept sa-mi explici pe mess..

  2. PushIT spune:

    Prezentul si viitorul. ATAT

  3. Claudia spune:

    Nu, Dani asa a fost mereu :)) A lasat loc de interpretare, a lasat pe oricine sa se recunoasca in ce spune el.
    Cat despre post, asa ai regretat mereu. Ai facut multe fara sa gandesti si de care ti-a parut rau mai tarziu.

  4. dy0studio spune:

    Maria când ajungi acasă de la şcoală vorbim..

    Tudor ştiu, dar ( mereu e un dar ).

    Claudia.. da, de multe ori îmi place să scriu la general sau să scriu în aşa fel încât cititorul să se simtă şi să se schimbe.

    Mi-a părut rău, îmi pare rău, o să-mi pară rău.

  5. Claudia spune:

    Spune-i, e singura solutie.

  6. dy0studio spune:

    Îmi este greu să fac asta, dar până la urmă îi spun în viitorul apropiat. Sper să nu fie în zadar, dar de data asta nu mă las bătut..

  7. kido13 spune:

    „..dar de data asta nu mă las bătut..”
    Trebuie sa vorbim neaparat :|….

  8. Danny spune:

    O să vorbim .. să mă prinzi pe mess și vorbim.

Lasă un răspuns

