Portocale cu coji de muzică rap plus nişte hip-hop de Valentine’s day

Posted: 13 Februarie 2010 in Agresiv, B.U.G Mafia, Bitză, C.I.A, Camuflaj, Carbon, Dragobete, El Nino, grasu xxl, Guess Who, Maximilian, ombladon, Pactu, Paradox, Paraziţii, Sişu şi Puya, Spike, Valentine's day, Vescan, Zale

La chestia de sâmbătă trebuie să vorbesc despre portocale, muzică, hip-hop şi V day.

  • ” Doar ce mâncai o portocală în timp ce ascultam nişte muzică în căşti ” . – da e caterincă :))
  • Ascult rap şi hip-hop dar nu sunt fanul nimănui. Nu sunt idiot să-mi pun versuri pe hi5 sau pe messenger. Sunt destul de pretenţios şi la acest capitol. Aşa în mare ascult C.I.A , Bitza, B.U.G Mafia, Sişu şi Puya ( s-au prostit amândoi în alt sens, am o explicaţie lungă şi pentru asta da altă dată..  ), Paraziţii, Ombladon, Spike, Guess Who ( ” cântă frumos copii din trupa Guess Who ” ), Pactu, Zale, Paradox, Camuflaj, Grasu XXL, Carbon, El Nino, Nane, Vescan, Maximilian, Agresiv. Fiecare are câte o melodie de îmi place la nebunie sau are una care nu-mi place.
  • Defapt înainte de Valentine’s day la noi se sărbătorea Sf. Valentin. În fine mie mi se pare cea mai mare porcărie. Această sărbătoare ca şi multe altele este făcută special pentru profit. Pur şi simplu parcă toată lumea e hipnotizată. Poţi oferii cadouri şi pe 19 iulie, 10 decembrie, 2 ianuarie, 29 februarie, etc. Oricum trebuie ca ca ca cadoul să fie cât mai scump. În fine aş zice mai multe, dar nu am poftă să-mi săriţi în cap.
Comentarii
  1. Denisa spune:

    Ma gandeam ca o sa spui ceva despre Legenda Sfântului Valentin :))
    Oricum cu siguranta ziua de 14 februarie nu e o zi ca oricare alta..

  2. dy0studio spune:

    Pentru mine da.

    Înjurăturile la adresa mea nu se publică. Nu ştiţi despre ce e vorba şi vă băgaţi în seamă. Multe sunt la caterincă, dar în fine.. nu vă duce capul.

  3. anonimous spune:

    e un jeg de zi normal ca oricare alta :-??

  4. PushiT spune:

    Asa e, nu e ca oricare alta, e mai de cacat, si cu prietena si fara. Cracuinu e o zi speciala, dar nu asta.

  5. dy0studio spune:

    Exact! Sunt multe de zis, da se supără ăştea pe mine că le spun prea multe.

  6. kido13 spune:

    Spike, Guess Who, Zale, Camuflaj, Grasu XXL, El Nino, Nane, Vescan, Maximilian, Agresiv :X
    Cat despre ziua indragostitilor…E o zi ca oricare alta intradevar 😉

  7. PushiT spune:

    Si daca se supara, ce ? Ai pula, foloseste-o cu intelepciune

  8. Lizo spune:

    Ba ce texte dai tudore =)))))
    Eu ti-am mai spus sa nu iti mai pese :-J ..
    Imi place partea cu hip-hop , dar te-am intrebat si de ce :-<
    La portocale ai scris cam mult :))

  9. dy0studio spune:

    Dea am scris cam mult.

    Cum să o folosesc mă Tudore?

  10. boredstefania spune:

    hh addicted:)
    si nu mint
    din ce ai scris tu,ii ascult pe toti.
    mai ascult nimeni altu` ,arssura,mecena,mutu,viollent,zimli,dagga.iar de parazitii m`am cam plictisit,si puya si sisu`….nu:D

  11. dy0studio spune:

    Am uitat să scriu şi de nimeni altu,, şi de restul.. am uitat şi câţiva.

Lasă un răspuns

