Plm

Posted: 12 Februarie 2010 in Dani, dentist, femei, plm, părinţi, Uncategorized

Titlul este foarte sugestiv. Este scurt şi la obiect. Este vorba că Dani ăsta e foarte nervos. Plm m-am săturat să tot se ia toţi de mine. M-am săturat de unele momente ale părinţilor mei, m-am săturat de, dentist, m-am săturat de fete, m-am săturat de mine însumi. Plm aţi început să o luaţi pe arătură. Comentaţi de-am pulea. Ştiu că sunteţi invidioşi pe mine, dar se ştie că eu nu sunt omul care tace. Eu mereu am ceva de zis. Aş putea să iau fiecare lucru în parte şi să iau exemple concrete, dar e mai bine când scriu la general că se simt toţi proştii. Mda plm vă trebuie o zăbală ( ştiţi e chestia aia de se bagă la cal în gură ) de ce vă trebuie? păi gura uneori mai trebuie să o şi închizi, dar vorba aia ” frate fiecare face ce ştie cu gura ” . Plm am nevoie de o schimbare. De caracter şi la aspect deja am început de azi. Şi neapărat trebuie să mă deconectez de toate lucrurile. Cred că o să stau o săptămână întreagă acasă numai să dorm şi să mănânc. Mai am nevoie de ceva timp şi pentru mine. Am avut destul timp pentru alţii, acum vă faceţi şi voi timp pentru mine. Şi da o să fiu mult mai indiferent acum. Vă obişnuiţi voi ! Şi vorba aia ” plm „.

Comentarii
  1. kido13 spune:

    Schimbare de caracter?! nu cred..defapt..nu complet..
    Sa nu ma enervezi :-w ..ti-am zis ca ..mai rar gasesti persoane cu asemenea caracter..schimba la tine decat ceea ce nu e bine..
    In legatura cu faza „am mereu ceva de zis” – asa e bine 😉
    Si pt. orice alta parere de-a mea..stii unde ma gasesti si stii ca se poate la orice ora 😀

  2. diana spune:

    penibil post…

  3. kido13 spune:

    Diana..de ce comentezi daca nu iti place?
    Ce simte omu’ e foarte serios ok?!
    Ma bucur ca si tu crezi la fel 😉

  4. diana spune:

    Ştiu că sunteţi invidioşi pe mine…asta mi se pare mie penibil

  5. Demonik spune:

    frate… parerea mea este ca iti dai prea multa importanta. daca vrei cu adevarat o schimbare de caracter o faci pur si simplu … nu trebuie sa dai sfoara in tara. astea sunt lucruri ce tin de comportamentul tau … si noi cei dinafara nu suntem obligati sa le auzim … bine-inteles noi le citim asa din placere. eu iti dau sfaturi chiar daca nu te cunosc … daca le asculti e treaba ta … daca nu tot treaba ta. imi pare totusi rau ca spui ca te-ai saturat. realizezi ca ai 15 ani si ai folosit o fraza din care releva faptul ca vrei sa te sinucizi. ai o viata inainte. traieste cum poti. nici eu nu am familia perfecta sau prietenii perfecti etc. dar ma multumesc cu ceea ce am si incerc sa le fiu pe plac tuturor. si noaptea cand sunt singur imi gasesc ceva timp si pentru mine. sper ca nu te superi pe mine … daca vei vrea sa conversam vreodata … sa ii ceri idul meu dianei …

  6. dy0studio spune:

    În primul rând nu ştiu sunt prea nervos. În al doilea rând nu ştiţi despre ce e vorba. Deci trageţi concluzii pripite.

    Da sunt invidioşi pe mine, mulţi. De ce? Pentru că unii chiar asta au zis. Eu nu zic ceva ce cred sau plm.. eu scriu pe date concrete.

    Am 16 ani şi ceva. Până acum nu mi-am dat importanţă şi deaia.

    Până acum v-aţi văietat de va luat mama dracu că de ce nu scriu despre mine. Acum când scriu despre mine că de ce trebuie să ştiţi voi..

    Chiar că plm.. în fine sunt prea nervos.. nu trebuie să-mi da-ţi lecţii de viaţă şi multe alte căcaturi că nu mă cunoaşteţi. Nu mă plâng doar mă descarc ok?

    plus încă alte mii de motive .. dar nu am poftă să vă dau explicaţii că şi aşa..

  7. Luara spune:

    Fara suparare,dar are dreptate Cele(Demonik)

  8. kido13 spune:

    Aloo helău hany… nu e penibil pisi;)
    Pt. ca oamenii chiar eau de ce sa-l invidieze ok?
    Vezi ca esti off-topic :* 😉

  9. Luara spune:

    Dar de ce o iei in nume de rau?
    Mie nu mi s-a parut ca Cele a zis ce a zis cu rea intentie 😐
    OK,te descarci si esti nervos dar unii iti dau sfaturi si zic ce cred ei pentru ca asta au dedus din prima impresie pe care le’ai facut’o…

  10. dy0studio spune:

    V-am răspuns! Dacă mai vreţi explicaţii nu ştiu .. altă dată.

    Nu vă mai băgaţi ca musca în lapte.

    Post penbili PUNCT asta e părerea voastră ok?

    Nu am timp şi nici chef să mai scriu alte mii de comentarii să vă răspund. Dacă înţelegeţi bine dacă nu iarăşi bine.

    O seară frumoasă! Nu vă supăraţi! Dar am nişte nervi..

  11. dy0studio spune:

    Pai logic şi normal nu ar trebuii să trageţi concluzii pripite.. pot să vă aduc 10 prietenii cei mai buni care la început mă credeau figurant, răsfăţat, fiţos , plm.. mai multe.. şi şi-au schimbat părerea după câteva discuţii

  12. kido13 spune:

    😛
    Eu nu te credeam figurant..
    Dar faza e ca..mi-a facut Mada o impresie buna despre tine de la inceput..si are dreptate..
    Esti tare :*

  13. Lizo spune:

    Descarca-te ba , mai bine asa , schimbare :-S , ai grije in ce ca .. Gura multa :-” , ma simt :)) ..
    Ba vezi tu ce faci , daca ai nevoie de ceva , orice , stiu tu unde ma gasesti , vorbim daca putem rezolvam orice ca se poate :-„

  14. dy0studio spune:

    Oricum mă lămurii şi acum.

    Dacă scriu de ce scriu..
    Şi dacă nu scriu de ce nu scriu..
    Dacă scriu despre mine.. că de ce mă tot descriu..
    Dacă scriu despre alţii că de ce.. mă iau de ei..

    Până la urme ajung ca toţi cretinii să dau copy paste.. la descrieri de filme şi pun numai filmuleţe de pe youtube pe blog.

  15. PushiT spune:

    Auzi ba, da de ce plm asculti tu de altii ? De ce esti bun cu aia pe care nu ii cunosti prea bine ? Am zis-o si o sa o mai zic de cate ori e nevoie ca niciodata nu trebuie sa iti formezi o parere despre o persoana daca nu crezi ca o cunosti bine. Sunt oameni cu care traiesti ani de zile, si foarte tarziu realizezi ce aveai langa tine, asa ca ai grija cum sta treaba cu prietenii, cunostintele, amicii, gagicile, etc.
    Cat despre schimbare intotdeauna trebuie sa te schimbi in fata cui trebuie, sa nu aibsa si cine nu trebuie de suferit

  16. dy0studio spune:

    Da mă ai dreptate! Oricum nu am ascultat cine ştie ce. Am avut şi prieteni falşi grămadă, dar acum suntem trupa noastră şi na în rest mai ies din joi în paşti cu altcineva. Dar mulţi nu se apropie de mine că mă cred aşa şi aşa, dar dacă aţi ştii ce e la coşul de gunoi al comentariilor de pe blog.

    Acum mai am vreo 20 doar la postul ăsta. Nu vă convine a? Ce să vă fac.. asta e. Oricum e bine că îmi dau seama de mulţi ce le duce capu şi m-am obişnuit.. plm

Lasă un răspuns

