Tocăniţă

Posted: 11 Februarie 2010 in anotimpuri plm.., iarnă de căcat, indiferenţa, Tocăniţă, undo

  • Eu nu vă înţeleg. Acum vreţi să vină vara neapărat şi vara vreţi iarnă. Uitaţi un aspect foarte important sunt 4 anotimpuri care au revenit din nou şi în românia că înainte aveam doar 2. Să vă spun eu ceva dacă nu vă convine staţi în pula mea în casă că m-am săturat. Când o să vă prindeţi şi voi că fiecare anotimp are farmecul lui? Apropo e scris la general să nu vă simţiţi iarăşi.
  • Mă întrebam azi cum ar fi să putem da ” undo ” aşa în viaţa de zi cu zi. Cum ar veni stai te duci la oră, iar după zici bă mai bine nu mergeam şi exact atunci să poţi să te întorci înapoi să faci altcumva. Cât de mişto ar fi? Totuşi sună palpitant dar din 2 motive m-am oprit din întrebări. 1 Să numai visez şi 2 este imposibil.
  • Cât de adevărat poate să fie. Ieri e frig de se trezesc şobolanii, azi ninge atât de frumos, mâine e viscol şi nimeni nu observă, poimâine plouă şi te duci la două, iar răspoimâine e week-end?
  • Acum la final am o întrebare pentru voi. Indiferenţa cât de rea poate să fie? Aş vrea câteva motive.

Şi o melodie care se asortează cu acest anotimp. Este una din preferatele mele:

Comentarii
  1. Elena spune:

    In viata,90% sunt oameni nepasatori.. oameni indiferenti,fara sentimente,fara trairi,oameni pe care nimic nu-i misca.Poti sa-i aduci si luna de pe cer,si nu numai,ca lui i se pare ceva „normal” sa faci asta,d-aia trateaza cu atata indiferenta.Dintr-un unghi de vedere este mai bine sa fi asa,pt ca astfel ai o viata frumoasa,nu pui totul la suflet.Iar restul,cei 10%,sunt oameni sensibili.Oameni pe care orice cuvant ii atinge.. oameni care se implica intru-totul in demersurile vietii.
    Si pe mine ma doare indiferenta,ma doare atunci cand eu fac ca totul sa fie bine,iar celalat pur si simplu strica tot,cu indiferenta si nepasarea lui.Dar degeaba vorbesc eu acum.. nu pot schimba lumea.:|

  2. dy0studio spune:

    Şi eu unde plm mă încadrez? că sunt şi aşa şi aşa. În fine numai contează..

  3. PushiT spune:

    Indiferenta e chiar buna, asta daca sti cand trebuie folosta. Nu e bine sa fi indiferent intotdeauna sau sa nu fi deloc.

    Ba, cand o sa mergi tu cat mine de acasa pana la scoala prin cacatu asta de frig si pe gheata asta sa cazi sa iti rupi noada curului, cand o sa trebuiasca sa dai tu zapada prin curte atunci sa comentezi ca fiecare anotimp are farmecu lui. Eu sunt genul de om care prefera sa traiasca in Caraibe, nu la polu nord.

    Mda, ar fi grozav sa poti sa te joci cu timpu, da lasa dracu visele

  4. Elena spune:

    Pai eu de unde naiba sa stiu unde te incadrezi tu.. in mintea mea nu exista o categorie de miloc.

  5. dy0studio spune:

    :)))))) bă lasă mă că şi eu aseară la 12 noaptea pe viscolu ăla dădeam zăpada prin parcare să aibă fratele meu loc cu maşina. Fi fără griji 😉

    Să nu intrăm în detalii :)) E mişto şi iarna, dar e mai puţin mişto decât vara nu?

    Sau tu vrei să mergi pe la 40 de grade celsius vreo 10km pe jos ?

  6. PushiT spune:

    Pai vara mai vine o adiere de aer racoros, da iarna n-o sa vezi ca bate vantu cald.

    Ba, una e sa faci loc cat sa intre o masina si alta e sa dezapezesti o curte

  7. dy0studio spune:

    :)))) Bine mă.. cum zici tu..

    Noi să fim sănătoşi!!

  8. kido13 spune:

    Nu va mai plangeti atata de anotimpuri :-”
    Sau..luati-va la cearta cu D-zeu 😀
    Doamneee cat asteptam iarna cand eram mica..si acum nu se mai duce dracu…imi e decat ca ma freaca baietii nu de altceva 🙂

    Despre indiferenta..mda..e bine sa mai fi si indiferent uneori..da’ nici chiar sa te doara in cur ..sa nu-i observi pe cei din jurul tau 😐

    Ah..prea obosita ca sa comentez mai mult..
    Danny daca vrei parerea mea ..intrebi pe mess..

  9. boredstefania spune:

    indiferenta….
    a):))hmm,e groaznica.atunci cand esti indiferent cu o persoana care pentru tine,are anumite sentimente puternice,pentru pers aia e ca si cum nimic nu are sens.si indiferenta doare mult mai mult decat altele
    :))
    b)
    sa te doara undeva,de aia din juru` tau ,care nu iti sunt prieteni pe bune,e ok:)sa nu te intereseze parerile lor.crede`ma,eu tin cont decat de 2-3 pareri,venite din partea prietenilor buni,aia care stiu ca nu ma lasa cand am nevoie:)de restu,ma doare…in ce n`am:))-

  10. dy0studio spune:

    Mulţumesc mult! Cel mai bun răspuns.

Lasă un răspuns

